MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

10 srpna, 2019

Po sedmi letech je série konečně celá a kompletní. Byla to dlouhá cesta, první kniha byla dost rozpačitá a hrdinka dost nejistá, ale nakonec to autorka dokázala tak neskutečně vypilovat, že to rozhodně stálo za to... Skleněný trůn se zařadil mezi mé hooodně oblíbené série a už se těším, až si dám repete a budu číst všechny díly pohromadě :-)

Recenze - Skleněný trůn | Půlnoční koruna | Dědička ohně | Královna stínů | Říše bouří | Věž úsvitu | Království popela | Krvavé ostří
 


Skleněný trůn

  • Skleněný trůn
  • Půlnoční koruna
  • Dědička ohně
  • Královna stínů
  • Říše bouří
  • Věž úsvitu
  • Království popela
  • Krvavé ostří  







Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

5 komentářů:

  1. Když začala tahle série vycházet, říkala jsem si, že bych si ji pořídila. Nakonec jsem se k tomu nikdy nedostala. Obdivuji obálky, protože jsou opravdu nádherné, ale bála bych se, že bych knihy zničila, protože mi přijde, že je to takový ten lámavý paperback.

    Zatím jsem přečetla Dědičku ohně, další díly mi ještě zbývají. :D Ale doufám, že se k tomu někdy dostanu, protože bych ráda věděla, jak to celé dopadne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zálěží na tom, jak s knihami zacházíš... já jsem hodně opratrná, kolegyni jsem jednu půjčila a když mi ji vracela, říkala, že měla strach otočit i stránku, když viděla, že ta kniha vypadá jako nová nečtená :-D stránky obracím opatrně a nikdy nelámu hřbet...
      taky se těším na konec a hlavně, příští rok bych chtěla spoustu oblíbených sérií sjet znovu, abych si udělala ucelenější obrázek...

      Vymazat
  2. Hrozně se mi líbí že je u série opravdu dodržený styl obálky. Vypadá to moc hezky. Mimochodem máš to moc hezky nafoceno. :)
    Už bych se k tomu čtení taky ráda dostala, ale bohužel mám teď takové nic moc období, kdy zvládnu číst "jen" romantické nenáročné čtivo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale je to jen mobilem a tmavý... :-\

      Vymazat
    2. Lucy, ja myslim ze dobrý ;) Nepřijde mi to nějak moc tmavé.

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne