MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

29 července, 2019

Čtecí plány na srpen

pondělí, července 29, 2019 9 komentářů
Za červenec to byla celkově bída. Nějak mi to čtení vázlo a z plánů mi nevyšla ani jedna kniha. V srpnu si volím opět a budu doufat, že tentokrát se s tím poperu :-) Věž úsvitu je na řadě, protože brzy vyjde poslední díl Skleněného trůnu. A Zaklínač, no po dvou letech bych se mohla posunout :-D

Srpen

Splněno  Název knihyAutorPočet stran
Věž úsvitu
Sarah J. Maas664
-
Meč osudu 400



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

9 komentářů:

  1. Uff.. teda přes tisíc knih.. Ha Věž úsvitu... fakt bych se měla pustit do dočtení těch chybějících dílů taky.. O:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsi myslela tisíc stránek? :-D v pohodě, zvládnu za měsíc i víc jak dvojnásobek... Určitě pusť, protože brzy tu sérii budeš moct brát jako uzavřenou :-D

      Vymazat
    2. OMG..jojo.. 1000 stranek... Jsem v práci od sedmi a jedu jak fretka, takze uz mam asi dost hned po ranu :D

      Vymazat
  2. Držím ti palce se čtením! :) To mi připomíná, že bych konečně mohla dočíst Skleněný trůn, co mám doma. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa Veža na úsvite od Maas páčila :3 Síce je pravda, že som bola vždy fanúšik team Chaol, ale ten diel sa fakt vydaril! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce! :) Já mám v plánu přečíst něco v němčině, co tu mám s sebou - takže buď Harry Potter nebo Zlodějka knih. :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne