MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

29 listopadu, 2018

Měsíc s knihou - listopad

čtvrtek, listopadu 29, 2018 8 komentářů
Jelikož většinu denního světla strávím v práci, není potom kde moc fotit. Takže musím být v kuchyni pod lustrem, aby bylo vůbec něco vidět. Proto mám tentokrát focenou celou hromádku shora. Tak snad prominete tu hrůzu, co jsem s mobilem vytvořila a něco tam uvidíte...


Začneme nejprve resty, kterých nějak neubývá. V listopadu se mi jich sešlo opravdu hodně. Takže jsem měla od Baronetu Pronásledovaní. Kniha mě velice překvapila tím, jak byla nepředvídatelná. Konečně thriller, který mě neustále držel ve střehu. Od Hostu jsem dostala Ve svitu plynových lamp. Na knihu jsem čekala víc jak půl roku. Původní plány byly ještě před létem, ale nakonec vyšla teprve nedávno.


Od Palmknih jsem získala Šestou oběť. Přestože kniha byla nakonec o něčem jiném, než na co mě nalákala anotace, tak se mi líbila. Četla se výborně a její pokračování si určitě nenechám ujít. Pak jsem dostala opožděně ještě Časoděje, které jsem chtěla už v říjnu, ale emaily někde po cestě uvázly... A nakonec ještě z Omegy Impérium času, kde jsem čekala sedm týdnů na recenzák a až jsem napsala, že končím se spoluprací, najednou kniha přifrčela...



U Presco Group jsem si vybrala tento krásný mytologický atlas. Má velice krásné zpracování, v knize je spousta obrázků, nějaká základní fakta k božstvům a jiným postavám, sem tam i humorné pasáže... Odkaz na recenzi najdete na konci článku...


Tak, tady mám knížku, kterou jsem s Pinky v knihách vyměnila za dvě plátěné tašky (ve statistice je to potom pro mě koupě, protože tašky něco stály ;-)). Takže další zajímavý kousek do sbírky. Knihu mám na seznamu snad hned od toho, co jsem ji na netu postřehla, jsem tedy ráda, že si ke mně našla cestu...


Proč máma pije je výhra z portálu Vaše soutěže. Po účasti v asi sto padesáti soutěžích jsem konečně něco získala :-) Zrádný labyrint byla první koupě v daném měsíci. O to větší zklamání pak bylo, když jsem knihu dala do knihovničky a zjistila, že je text na hřbetu obráceně. Po dotazu u nakladatele mi bylo řečeno, že všechny knihy se u nich nyní budou vydávat s textem obráceně. Takže velice potěší, když budu mít nedokončené série každý hřbet jiný...


A poslední v měsíci je koupě. Musela jsem využít akce Black Friday a zaběhla jsem si do Dobrovského pro tyto dva kousky. Pro mě jako fanynku už prostě povinnost. Jakmile se zbavím recenzáků, hned jdu na ně :-P


Uff, a jsme zase téměř na konci. Docela se mi to opět povedlo. A jak jste na tom byli vy? Kolik nových knih?


Celkový počet nových knih: 8 papírových knih, 3 e-knihy


Listopad
Celkově rok 2018
Koupené z vlastní kapsy: 4 Nakoupeno: 42
Narozeniny, za šablonu, výhry, apod: 1 Obdarováno: 36
K recenzi: 6 K recenzování: 37


Přečtené knihy



Celkový počet přečtených stránek: 1905



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

8 komentářů:

  1. Na Dianu Gabaldon už se nějaký ten pátek chystám... a její knížky mezitím přibývají a přibývají :-D Kde brát čas a nekrást? :-/
    Jinak hezké úlovky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Zrovna Diana se čte dobře. To jsem schopná přečíst za čtyři pět dní :-D

      Vymazat
  2. Máš pěkné nové knihy. :) A tedy velmi mě zaujalo Došel nám čas.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné kousky a že jich je kupa :) Mě se tu taky hromadí restíky a bojuji se světlem na focení :D Lákají mě Pronásledovaní a samozřejmě knížka od Ricka Riordana, toho čte skoro celá rodina :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si musím přečíst Magnuse, poslední díl. A Apollóna si nechám až budou všechny díly. Prý jich má být asi zase 5...

      Vymazat
  4. Ke knihým gratuluju. Hlavně ta Cizinka. ♥♥ taky ji mám doma a těším se na ni neskutečně. :))

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne