MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

21 října, 2018


Tento týden byl prostě nejlepší. V práci jsem byla pouhé dva dny. Víkend jsem měla volno a od pondělí do středy jsem byla doma, protože jsem měla hodně přesčasových hodin. Takže jsem konstatovala, že takhle by mi to vyhovovalo pořád :-P Téměř žádný stres :-D

Ale jinak to byl docela plodný týden. Rozhodla jsem se udělat si opravdu radost, jelikož celý rok stále šetřím a až na pár věcí jsem kupovala jen nutné a potřebné věci. I v nákupech knih jsem se oproti loňsku hodně zlepšila a koupila jsem si jen asi třetinu toho co před rokem. Tak proč trošku nezhřešit? Takže mám objednané knížky, hned jak příjdou, tak vám je ukážu. Ale kromě této objednávky jsem i tento týden toho neměla zrovna málo...

Přišla mi výhra od Dragell, kniha Prokleté město. Upřímně mě těší, že jsem ji vyhrála, tato blogerka pořádá soutěže každý měsíc za komentáře, ale já tam rozhodně kvůli tomu nechodím. Prostě, když mám co říct, tak to řeknu a hotovo... :-) A pak jsem dostala dva recenzáčky. Jeden od Baronetu, knihu Věř mi, kterou jsem stihla přečíst za jedno odpoledne a pak od Domina Jepici, která sice není zrovna novinkou, ale to jim zřejmě nevadí. A mě už vůbec ne :-P


No a pak jsem získala kupu ebooků. Ereading měl nějakou akci, myslím propagovanou na facebooku, kdy po zadání kódu se do e-knihovničky nahrály nějaké knihy zdarma. A objevil se tam Černý arcimág, Sedm dopisů z Paříže, V lese visí anděl (což je fajn, druhý díl k tomu jsem vyhrála v papírové podobě), Muž, který přežil Lidice, Vzhůru do divočiny a Mé jméno je Nikdo. Všechny knihy už mám nachystané ve čtečce... A pak jestě jednu knihu - Vážka - kterou tam mám myslím už z dřívějška, jen jsem si ji zapomněla přidat...

Černý arcimág Sedm dopisů z Paříže V lese visí anděl Muž, který přežil Lidice Vzhůru do divočiny Mé jméno je Nikdo Vážka

Což mě přivádí i k tomu množství knih, které se ke mně ostávají a diskuzi u Můj knižní ráj, kde se debatovalo o spolupracích. Musím uznat, že i mně to trošku vrtá hlavou, jak dál, jestli to trochu neomezit. Potřebovala bych větší volnost ve čtení a mít zase tu pohodu. Ale tak uvidím, co se dál rozmyslím udělat. Nějaké změny zřejmě budou...

Svého volna na začátku týdne jsem využila i k přeskládání knihovničky. Poskytli jste mi své tipy a nápady. Nakonec jsem to přehodnotila podle svého. Rovnat to podle nakladatelů se mi vždycky líbilo, ale není to moc reálné, zvášť, když někteří autoři vychází u různých nakladatelství a já mám ráda ty jména u sebe. Takže nakonec mám knihovničku rozdělenou na dvě části. V jedné jsou fantasy a sci-fi a v druhé jsou romány, detektivky a thrillery. A rozhodně je to lepší, než to bylo předtím, pomíchané a chaotické :-)

Jinak se blíží halloween. Možná jste si všimli, že probíhá zápis na knižní hop. Já už mám článek na soutěž nachystaný, takže 31.10. ráno ho vyhlížejte, ať se můžete zapojit :-) Ještě musím vyfotit soutěžní balíček, který vás snad naláká ;-)


Konec měsíce se blíží, takže jsem se zaměřila i na listopadové album s novinkami, které jsem doplnila tím, co se mi podařilo najít. Je tam toho docela dost, i když naštěstí pro mě moc lákadel není... A co vy? Máte více štěstí než já? :-)


Na blogu přibyly i jiné články. Například recept na mé rychlé a téměř bezpracné ražniči. To, že jsem hrozný lenoch není žádné veřejné tajemství. A někdy se to prostě projevuje i u vaření a pečení. Ražnici mám ráda, ale nikdy mě nebavilo to napichování na špejli. Kvůli tomu, že to pak sním za pár minut, mi to za tu práci nestojí. Takže to dělám prostě trošku jinak. Přidala jsem i hodnocení na tři filmy a jeden seriál. V poslední době na to moc času nemám a i když v článku toho moc není, nechtělo se mi ho nechávat třeba další měsíc v konceptech.

A jako poslední článek v tomto týdnu jsem psala o autorských podpisech. Tedy spíše o tom, kolik jich už mám, jak jsem k nim přišla a zajímalo mě, jak jste na tom s autogramy vy... Tak mrkněte na článek a něco mi tam napište :-)


A to je asi tak všechno. Bohužel není zrovna moc světla na to, abych mohla do článku ještě něco nafotit. Asi nejlepší doba se jít věnovat zase něčemu jinému. Takže ahoj příště, sice nevím, jaká bude aktivita počátkem týdne, chystáme vánoce, budu mít noční a tak, ale určitě se na chvíli objevím  :-)


Přírůstky

  • Věř mi
  • Jepice
  • Prokleté město
  • Černý arcimág
  • Sedm dopisů z Paříže
  • V lese visí anděl
  • Muž, který přežil Lidice
  • Vzhůru do divočiny
  • Mé jméno je Nikdo
  • Vážka




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

10 komentářů:

  1. Musím přiznat, že i já tenhle týden měla odpočinkový a jeden den jsem si udělala seriálový. Takže spokojenost na maximum. :D
    Určitě ta knihovnička musí vypadat pěkně. Máš to dobře vymyšlené. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Teď jsem spokojená, takže to stálo za to :-)

      Vymazat
  2. Gratuluji k pohodovému týdnu :) Musím se přiznat, že jsem se tento týden také rozhodla pro pracovní flákání, jen u mě problém byl, že jsem si pokaždé zapomněla nahlásit dovču a vzpomněla si až ve čtvrtek, no ale aspoň jsem si vzala volno pátek a pondělí :D
    A máš moc pěkné přírůstky, četla jsem pouze Prokleté město a to nebyl zrovna můj šálek kávy... Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsi to měla alespoň jako prodloužený víkend. Uvidím, jak se mi bude kniha líbit... Ale těším se třeba na Mé jmého je Nikdo... :-)

      Vymazat
  3. Já třeba žádnou knihu od autora podepsanou nemám, ale musí to být super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak e-readingovou akce jsem teda propásla, to mě asi docela mrzí :(
    Ale jestli byla v tomhle týdnu, tak mě snad omlouvá "stěhování" a chaos v práci :-D
    A deset přírůstků jen za týden - je teda "NĚCO"! :-D

    OdpovědětVymazat
  5. To jsi měla krásný pohodový týden :) Už mě práce taky trochu unavuje a dala bych si den volna třeba na čtení :D Pěkné přírůstky a že jich je pořádná kupa :) Jepice a Věř mi mě taky láká :)Jinak jsem nakoukla i na co se chystá v listopadu a páni, toho bude hromada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Listopad je opravdu bohatý. A to tam určitě ještě není všechno :-D

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne