MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

20 září, 2018

Filmy, které se chystají do kin zaujaly mě buď svým obsahem, hereckým obsazením nebo dalšími detaily... A co vy, máte nějaký další tip?


To bych nebyla já, abych si nechala ujít nějakou marvelovku. A to ještě ke všemu v hlavní roli můj oblíbenec Tom Hardy, kterého si sice v komiksu neumím představit, ale za to vím, že svoji roli zvládne víc než dobře...
Film o hudbě, v tomto případě country, což mi vůbec nevadí. Hlavní představitelé Bradley Cooper a Lady Gaga... Na ni jsem opravdu upřímně zvědavá, protože ji znám jen jako výstřední hudební hvězdičku :-)
A abych měla i změnu, vyhlédla jsem si nový animák. Sice to vypadá, že to bude spíš pro ty menší, ale tak jako u knih, malý oddech nikdy neuškodí :-D
Film věnovaný prvnímu člověku na Měsíci. Tím pádem éra šedesátých let a letů do vesmíru. Na to se rozhodně těším... Jsem zvědavá, jak bude vypadat celkové zpracování a především, zda nepůjde o jeden z těch komornějších snímků, nebo jak to nazvat, u kterého se budu po celou dobu nudit...
Sice tam hraje Chris Hemsworth, ale mám obavu, že to nebude stát ani za mrknutí. Náhledy mě nepřesvědčily, že to bude zrovna nějaká pecka. No ale uvidím, nebudu to vzdávat předem ;-)
Další zlodějský film, který asi nepřinese mnoho nového. Navíc i postavy budou spíše staršího věku. Ale zase tam hraje spousta známých a oblíbených tváří. Pokud půjde o snímek poklidnějšího rázu, kde nebude stále něco vybuchovat nebo se nebude něco bourat, půjde-li hlavně o intriky, tak budu rozhodně spokojenější...
Anne Hathaway a Matthew McConaughey a filmový plakát sice působí jako nějaká romantika, ale je tam uvedeno, že jde o thriller, takže mi to nejspíš vytře zrak. Alespoň doufám :-D
Už jen když vidím ten plakát, mám pocit, že to bude zase nějaká blbina. Ale stejně jsem takový blázen, že to podstoupím... Snad to nebude naprostá ztráta času.
Po letech opět mistr Bean a jeho ksichtíky. Půjde už o třetí počin v roli tajného agenta, z těch předchozích si pořádně nic nepamatuji. Asi neuškodí si udělat malé opáčko, než se dostanu na tento film...

Nebezpečná laskavost 
Další thriller v nabídce. Lákají mě hlavně dvě ženské představitelky, které by mohly přinést konečně něco zajímavého. Ale jinak víc nevím, co bych řekla. Já si obvykle totiž volím snímky podle herců, které znám. Často jsem bohužel i tak zklamaná, ale když si přečtu obsah, přijde mi všechno tak strašně podobné, tak podle čeho jiného si vybírat...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

10 komentářů:

  1. Z tvých očekávání se v tvém seznamu nachází dva filmy, které chci vidět. Jakožto fanoušek filmového (ačkoli pár komiksů jsem už četla) Marvelu si nemohu nechat ujít Venoma. :) A jako další je Johnny English.

    OdpovědětVymazat
  2. Na Venoma se s bráchou a přítelem hodně těšíme:) a na film Zrodila se hvězda, se taky chystám, tak snad tam se mnou na to někdo zajde ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš to uvidíš dřív než já, tak se pak poděl o dojmy :-)

      Vymazat
  3. Najviac ma asi zaujali Čarodějove hodiny :-) Vďaka za filmové tipy :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Říjen bude na filmy bohatý :) Určitě si nenechám utéct Venoma a Prvního člověka :) Mám ráda vesmírné filmy, třeba Marťana :) A Čarodějovy hodiny pdle plakátu nic moc,ale stejně mám chuť to zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s temi hodinami souhlasim, bude to urcite hruza, ale me to stejne presvedci, to alespon zkusit :-)

      Vymazat
  5. Já se těším na Zrodila se hvězda, První člověk a Johnyho Englishe :D Toho zbožňuju!!

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne