MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

12 prosince, 2017

Viděla jsem... #129

úterý, prosince 12, 2017 8 komentářů
Všechny filmy a seriály jsou hodnoceny po prvním shlédnutí, s odstupem času je samozřejmě možnost, že změním názor ;-) Pokud vás zajímají další mé filmové zkušenosti, můžete  ještě více hodnocení najít na mém účtu Csfd. Seriály, které sleduji najdete na Edně... Pokud pro mě máte tipy na dobré filmy, neváhejte se podělit ;-)

 poster poster poster poster 
 poster poster poster

Valerian a město tisíce planet
Vcelku slušná adaptace, která je nabitá akcí a slušnými efekty, ale ty jsou asi největší složkou filmu a taky ta obrovská představivost filmového týmu. Vytvořili totiž mnoho skvělých světů... Bylo to opravdu hodně dobré, ale něco tomu chybělo... To je asi úděl Luca Bessona...

Moje hodnocení:


Děda je lotr
Ukázku na film jsem zahlédla v televizi, tak jsem si řekla, že to zkusím. De Niro je skvělý herec a v tomto případě si zahrál pošahaného dědka, který se rád baví a nezná žádné hranice. I když všem musí být jasné, že je to konina, tak nemůžu říct, že bych se nenasmála vůbec. Byla to sranda, ale některé vtípky byly moc...

Moje hodnocení:


Kingsman: Tajná služba
Slušný rozjezd, prostředek trošku nudný, protože se z toho vyklubala kliasická hra dobro versus zlo... Něco na způsob starých bondovek se všemi těmi udělátky. Ale bylo to rozhodně koukatelné a zábavné...

Moje hodnocení:


Geostorm: Globální nebezpečí
Vcelku dobrý rozjezd, téma, které mě zajímá. Ale zabilo to klasické americké klišé, že všechno se pos* kvůli tomu, že někdo chce nahradit prezidenta. Trapárna...

Moje hodnocení:


Legendy zločinu
Řeknu jen, že to byl naprosto zbytečný film o ničem. Kdyby to dokázalo alespoň zaujmout...

Moje hodnocení:


Deepwater Horizon: Moře v plamenech
Film podle skutečných událostí. O tom, jak před sedmi lety vybuchla ropná plošina...

Moje hodnocení:


Americký zabiják
Zajímavý pohled na věc, když se jeden člověk rozhodne vzít zákon do vlastních rukou...

Moje hodnocení:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

8 komentářů:

  1. Legendy zločinu byly příšerné, nechápu to super hodnocení. Kingsman je za mě paráda. Geostorm chci určitě vidět.

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych viděla Amerického zabijáka i Geostorm :)
    Nový Kingsman mě maličko zklamala, prostě jednička byla boom a dvojka ji už nepřekonala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja zatim videla jen jednicku, ale nedelam si velke iluze o dvojce...

      Vymazat
  3. Na Geostorm som celkom zvedavá, mám rada katastrofické filmy, tak sa uvidí, či na to budem mať rovnaký názor.
    Deepwater Horizon bol dobrý film, pekne to spracovali. (A nie, nepozerala som to len kvôli Dylanovi :D :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Já byla v kině na Zabijákovi kvůli Dylana, myslela jsem, že mě to bavit nebude, ale bylo to skvělé ❤

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne