MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

17 prosince, 2017


Třetí advent, zbývá týden do vánoc. No, slušně to frčí, co říkáte? Dárky už má všechny koupené, takže alespoň něco z krku. Ještě zbývá upéct metrák neboli metrový dort. Letos jsem se rozhodla, že to zkusím já :-D Tak jsem zvědavá, zda to bude vůbec k jídlu... A ani se nenadějeme a bude zase neděle... Těšíte se?

Jedinou dočtenou knihou týdne je Faja, kterou jsem si vyprosila na recenzák... Kniha se mi moc líbila, takže už ji mám i hezky doma papírově :-) Nešlo odolat. Ještě dokončuji Zrození zabijáka. Je možné, že to stihnu dnes, než vyrazím do práce, tak uvidím :-)


Kvůli blížícím se vánocům teď nemám ani čas koukat na filmy či seriály. Trošku se mi to kupí, tak alespoň vím, jak strávím volno, které se brzy naskytne. Nicméně jsem vypustila  článek s filmy za poslední dobu, aby se neválel v konceptech zbytečně dlouho. Osm kousků, které byly většinou jen průměrem...

poster poster poster poster poster poster poster poster

Jelikož se blíží i konec roku, prošla jsem si jednotlivá nakladatelství a hledala připravované knihy. Doplnila jsem alba za první půlrok, takže už teď se můžete podívat, co nového se chystá... Je jich docela dost, třeba vás něco zaujme :-)

Fotka uživatele Luciina zašívárna.

Tento týden mi přibylo hned několik knih. Jako první zmíním Mořeplavce, který mi konečně dorazil po tom, co mi ho zapomněli zabalit do balíčku. Pak jsem v Levné knize objevila Dívku, která se třpytila. Jak už jsem psala nahoře, získala jsem e-knihu Faji na recenzi a následně si koupila i papírovou. No a nakonec ještě dvě knihy z výprodeje - Neslyšno a Sloup do nebe. Když knížka stojí nějakých čtyřicet kaček, moc dlouho neváhám :-P A na úplný závěr mám na recenzi e-knihu Nepoznané proroctví. Autorka mě požádala o přečtení a sepsání názoru, takže do toho se pouštím od zítřka...



Včera jsme oslavovali narozeniny bráchovi přátelkyně. Dokonce si všichni letos vzpomněli, že i já bych mohla dostat něco k svátku, který už proběhl, tak jsem dostala nějaké ty 'zdravé' cukry. Musím je zbaštit co nejdříve, protože od ledna chci zkusit trošku dietku a cvičit... Jinak jsem se pěkně přežrala, ale s tím musím taky udělat šmitec. To bude chtít hodně zapírání... :-D

To je asi vše. Zbytek týdne mám docela v mlze. Pořád jen samá práce, každý den jsem tam o něco dýl, protože je toho moc a vedení nemá zrovna moc pochopení pro to, že zaměstnanci mají i svůj život. A když dojdu domů, jsem tak unavená, že občas i odpadnu u televize, teda skoro pořád... Další hodiny v háji :-D Ale beru to optimisticky. Za dva týdny je tu nový rok, nový rozjezd a vykročení správnou nohou. Všechno může být jiné a lepší. A neříkejte mi, že ne :-P Každopádně za chvíli frčím do práce. Dnes jsem tam do 22:00. Tak snad to přežiju. Zítra mě čeká velký úklid, protože do vánoc už nebude vůbec čas... No nebudu vás tím zatěžovat, mě asi brzy ze všech těch povinností praskne hlava... Tak si užijte neděli, já si jdu číst a chystat se do práce :-)

Přírůstky

  • Mořeplavec
  • Dívka, která se třpytila
  • Faja (papírově)
  • Neslyšno
  • Sloup do nebe 
  • Nepoznané proroctví



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

3 komentáře:

  1. Máš to opravdu nabité, tak hlavně ať už je tu ten nový start a konečně si trochu odpočineš. Pozitivní energii potřebuje každý.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne nové prírastky, Neslyšno mi som mala dostať pod stromček tak uvidíme, celkom sa na tú knihu teším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já raději nebudu moc natěšená. Pak budu třeba překvapená...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne