MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

10 září, 2017

V pondělí jsem měla volno, takže jsem ho strávila nějakými těmi povinnostmi, vyřizováním věcí a taky jsem se stavila u mamky. Jednak vždycky vylítám Maggie a pak mám na chvíli klid, protože jak se začne nudit v paneláku, je pěkně otravná, a taky si obvykle od mamky odvezu košík plný výslužky ze zahrádky... A tentokrát tomu nebylo jinak...

Trošku jsem koukala na blog a sociální sítě k blogu přidružené. Tentokrát se změnám nevyhnul instagram. Sledovala jsem téměř pět set účtů, což začalo být neúnosné, takže proběhla čistka. Především jsem odstranila účty, kde převažují osobní fotky. Já sice taky fotím kde co, ale pořád jsou primární knihy a těch je tam nejvíc. Takže ti, co přidávali akorát samá selfie, mě prostě přestali bavit. A taky mám dojem, že některé účty se přidaly samy. No prostě, teď mám krásné tři stovky a jsem spokojená...

Volný čas momentálně vyplňuji kreslením obrazu. Postup je k vidění na insta, kde to tak nějak průběžně fotím. Vzhledem k tomu, že mi za chvíli zůstanou jen ty malé plošky, to vidím na práci minimálně do konce roku :-D


Abych těch aktivit neměla málo, zkouším tvořit i origami a další papírové výrobky. Jako prvotní záměr bylo to, že bych to pak mohla využít na focení, tak jak jsem u některých viděla například papírové hvězdičky. Ale je to těžší než se zdálo. Zatím jsem vytvořila jednu hvězdičku, květinu a motýla a to ještě jen na nečisto z bílého papíru. Nevzdávám se, však já to ještě vypiluji :-D

Jelikož v poslední době nemám nápad na nějaký pořádný článek a trošku to tu vázne, protože se objevují jen pravidelné články určitých rubrik, napadlo mě udělat takový malý přehled prvních šesti měsíců letošního roku. Jaká byla moje bilance přečtených a nových knih... Přečteno mám zoufale málo, za to nové knihy tahám neustále... :-)

Od soboty mám dovolenou. Bohužel mi zatím moc slibně nezačala, protože mě chytly ty moje záda, mám je zablokovaný a docela to bolí. Nevím, jestli nakonec nepůjdu k doktorce. Už se tomu nejspíš nadále nevyhnu :-( Uvidím, zda se to nezlepší. Zatím si ordinuji odpočinek. Dnes jsem akorát měla malý výlet, protože se slavily pradědovi narozeniny, ale teď se chystám k televizi a na dočtení knihy. Zbylo mi ani ne padesát stránek, takže to je pohodička. Ta druhá bude mít nejspíš tedy zítra recenzi a pak si asi odskočím k Simonovi. Podle všeho by to mohla být jednohubka a po něm konečně Císařovy čepele.

No a nakonec jsem si nechala nové přírůstky tohoto týdne. Jde o dva díly Cormorana Strikea, protože je nyní u mě v práci akce 25% sleva na knihy a do toho jsem měla ještě jednu slevu za členství v klubu našeho marketu. Tak se mi to pěkně sečetlo. A jako poslední ještě první díl dlouho sháněné série Strážci minulosti, které mám z druhé ruky...



No a to je opravdu vše. Týden to byl docela vydařený. A jak jste se měli vy? Co jste přečetli a co jste si koupili? :-)

Přírůstky

  • Bouře začíná
  • Ve službách zla
  • Hedvábník

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne