MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

10 dubna, 2016

Shrnutí týdne #91

neděle, dubna 10, 2016 3 komentáře
Určitě jste si všimli, že došlo k pár změnám. Jedna z těch hlavních je, že na popud návštěvníků jsem promýšlela snížení počtu článků. Přáním bylo, aby jich nevycházelo tolik. Po několika hodinách jsem si vypracovala plán a snad se mi podaří ho dodržet. Co půjde, budu sdružovat do shrnovacích článků. Ale v konečném důsledku bych se měla pohybovat kolem dvaceti článků na měsíc. Samozřejmě záleží na tom, co vám budu chtít sdělit. Musíte brát v potaz, že recenzí může být i sedm osm měsíčně, navíc každý pátek vychází přehled akcí a soutěží, každou neděli je shrnutí týdne a podobně... Pevně tedy doufám, že už to bude lepší. A pokud ne, pak je jediná další možnost blog rozdělit...

V rámci těchto úprav jsem si trochu pozměnila menu. Nejsou to žádné velké rozdíly, takže si jich asi všimne jen málokdo. Někdy mám pocit, že bych s blogem nejraději začala úplně od začátku s čistým štítem. A vymyslela to jinak. Jen ty nápady se příliš nehrnou... Ale teď už k tomu přehledu týdne...

Jako první se musím přiznat, že moje předsevzetí o menších nákupech vzalo za své. Tak jsem si prostě o přestávce v práci skočila pro magazín Neoluxor živě a co si tam nehoví ve slevovém boxíku? Knížky od Yoli (Napůl zlý a Napůl divoký). Takže přemýšlení nebylo, prostě jsem to drapla a bylo :-D A pak jsem ještě ve čtvrtek (po pěkných lapálijích s PPL) získala na recenzi Volání Kukačky. Jéééj :-D.



V pondělí jsem si udělala procházku do levné knihy. Tentokrát se tam sešlo několik zajímavých kousků, konečně. Některé už mám z dřívějška (oba díly Temné hrdinky a skvělou Nespavost), ale i tak jsem si vybrala. Nakonec mám čtyři knihy. Zlákala mě Trojice a BZRK Reloaded. Od této knihy sice nemám první díl, ale vůbec mi to nevadí. A nakonec jsem se rozmyslela, že dám šanci i Prozřetelnosti... Byli jste se taky podívat? Co jste si odnesli?





Podařilo se mi i trochu víc číst. Zvládla jsem například Všichni jsme hleděli vzhůru. Sice to nebylo podle mého očekávání, přece jen to s tím tématem asteroidu zase mnoho společného nemělo, ale kniha jako taková, nebyla až tak marná... Dále jsem přečetla Jiskru v popelu. Ta pro mě byla naopak úplně suprová. Už jsem četla i ne příliš nadšené recenze, to nijak však nezměnilo můj názor na tuto novou sérii....


Z blogového světa musím oznámit, že blog přesáhl 30 tisíc návštěv a navíc na facebooku bylo přes 100 lajků. Jako poděkování jsem spustila malou soutěž o relaxační omalovánky plus nějaké drobnosti...Tím i vznikly všechny ty moje starosti s blogem. Snažím se ho po takové době vylepšit a oživit. Snad se mi to podaří a vám se to bude zamlouvat... :-)

Z tohoto týdne je to asi všechno. Tak si užijte hezký zbytek víkendu. My zítra s mamkou vyrážíme do Ostravy za nákupy. Už se těším, konečně zase 'babská' jízda. A nesmím moc utrácet :-P Ale něco si dovézt musím, ať nějaký nový kousek do prádelníku nebo cokoli jiného :-D A co ještě... příští týden se těším na kino na Pátou vlnu! :-P



A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

3 komentáře:

  1. Ty jo, tolik přírůstků. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne prirustky :-) Volani kukacky uz mam prectene a libilo se:-)Preji pekne cteni:-)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne