MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

08 dubna, 2016

Akce a soutěže #227

pátek, dubna 08, 2016 2 komentáře
A máme tady zase pátek. V mém případě mám bohužel před sebou pracovní víkend, takže samozřejmě radost na bodu mrazu. Každopádně vám přináším přehled nějakých těch akcí a pár soutěží. K večeru bych podle času a nálady ještě přihodila nějaké speciální slevy na knihy přímo do fb skupiny... Ale snad se vám zalíbí i něco v tomto článku...

Akce

  • Rajknih - e-kniha Kam se poděla Elizabeth za 85,-
  • Rajknih - dětské e-knihy se slevou až 50%
  • Rajknih - zlevněné e-knihy
  • Palmknihy - e-knihy od 45,- (najdete tam i Chloe Neill od 91,-, Stín krkavce od 130,- apod...)
  • Martinus - březnové nej knihy se slevou 17%
  • eReading - hromada speciálních akcí
  • eBux - e-kniha Kam se poděla Elizabeth za 85,-
  • Neoluxor - knihy A. Christie s črnou obálkou se slevou 100,- 
  • Alza - naučné e-knihy se slevou až 50%
  • arara - knižní výprodeje
  • Mobi - knihy v akci (například Sukuba či Vampýrská akademie od 35,-, Half Bad od 39,-)
  • Bux - výprodej 
  • Albatros - výprodej

Soutěže


Další soutěže z webů a od blogařů sledujte na fb skupině Knižní akce a soutěže (odkazy jsou přidávány denně).


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne