MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

22 února, 2016

Dlouho jsem nesepisovala žádný deníčkový zápis. Tak jeden je tady. Konečně mám víkend za sebou a dnes mě čeká den odpočinku. Tedy v uvozovkách. Za chvíli poletím do levné knihy, protože mě strašně láká Červený vrch, který tam mají za pár korun. A já doufám, že si to nerozmýšlím moc dlouho a ještě tam nějaký bude. Nedělám si sice velké iluze, že bych sehnala ještě něco dalšího, protože naše pobočka je věčně vybílená. Ale co už....

Po levné knize musím za bráchou do práce na otočku. To bude taky nějaké to zdržení. Pak rychle povalím domů trošku poklidit a číst, protože odpoledne mě mamka vyzvedne a budu chvíli u ní... Takže z celého dne budu mít minumum volna (tím rozumějte váleníčko... :-D).

No nic, venku začíná svítit sluníčko (jupííí), takže za chvíli vyrazím. Dnes má být patnáct stupňů, tak se na to docela těším. Už mě nebaví mrznout. Venku kosa, v práci kosa... Chci trochu teplíčka :-P Vážně jenom trošku...

A jakmile budu mít novou knihu (knihy), hned se vám pochlubím ;-)


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne