MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

21 října, 2015

Takže zase mám náladičku někoho podarovat záložkami. Požádala jsem si o nové, takže je docela z čeho vybírat, však posuďte sami :-)
  1. Soutěž bude probíhat týden. Aby se sešlo co nejvíc soutěžících. Zápisy do formuláře budou probíhat do 28.10.2015.
  2. Zúčastnit se mohou jen lidé z ČR.
  3. Výherce bude jeden, aby mohlo být soutěží víc.
  4. Výherce budu vybírat pomocí stránky random.org...
  5. Duplicitní vstupy mažu, tak pozor.
  6. Vyhrazuji si právo na změny v soutěži, zkrácení, prodloužení termínu apod.
  7. Výherce budu informovat emailem, který napíšete do komentáře, abych od vás měla potvrzení a hlavně abych dostala adresu :-) Na odpověď počkám maximálně dva dny.

Jediné co musíte udělat je vyplnit daný formulář...

Většinu záložek věnovalo NAKLADATELSTVÍ FRAGMENT, kterému chci moc poděkovat. Něco jsou zbytky ještě z loňského roku apod...


náhledy záložek, focené s obou stran





Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Je hloupé se opět účastnit, když jsem tu milou záložkovou soutěž vyhrála? :o

    OdpovědětVymazat
  2. 18 je fakt krasna!☺☺☺☺Knižní Sen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se mi moc libi, ale knizku nemam a zatim ji ani neplanuji :-)

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne