MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

13 září, 2015

Po dnešní změně knihovničky opět fotím :-) Tentokrát jsem se rozhodla, že zkusím knihy seřadit podle nakladatelství, aby loga na vazbách byly hezky u sebe... Je pár vyjímek, protože chci mít kousky v rámci série a jejich doplňky u sebe. Ale jinak se mi to zatím zamlouvá... :-D


"Tento projekt má na svědomí Abyss"

Tak jo první tu je Argo. Série Dobrodružství Riyria (chybí ještě jeden díl a bůhví kolik ještě), hned u toho Jeho temné esence. Pak následuje Silamrillion. Ten bohužel nemám ve stejném provedení jako zbytek Tolkiena. Takže navazuje Mladá Fronta s Hobitem a Pánem prstenů. Bylo docela těžké to nějak zkombinovat... A nakonec Jota. Z té mám jen tři knihy a to sérii Chaos...

Na další polici následuje oblíbený Harry Potter. Ten je od Albatrosu, ale knihy, které mi ho doplňují jsou od Slovartu. Už se těším, jak to budu probírat na podzimním re-readingu...

Největší množství knih mám od Fragmentu. Hunger Games komplet, Percy Jackson, Bohové Olympu, Kronika Cartera Kanea a Deklarace. Určitě časem přijde další série od Riordana, jakmile se k nám dostane :-)

Dále Odkaz dračích jezdců a jeho průvodce. Pak Věk magie z Levné knihy, Syn pekel, Malfuria, Hon a Serafina... Na této polici chybí už jen poslední díl Malfurie... Brzy bude na cestě :-)

Poslední kousky od Fragmentu jako Mayské proroctví, Saeculum a Letopisy Narnie... Následují knihy, které jsou jen po pár kusech od různých nakladatelů. Hostitel, Kroniky Sialy, Solaris, Vyjímečná, Obraz Doriana Graye, Templářské tajemství a knihy o Avataru. A chybí nevyfocený Sedmý syn, který právě čtu...

Další police jsou momentálně poloprázdné. Časem se uvidí, kolik knih je ještě zaplní nebo jestli je namíchám :-P Labyrint, Nespavost, Magisterium, Královna Tearlingu, Pátá vlna, série Dech a Monument 14...

CooBoo, knihy které mě opravdu baví. Povstalecká trilogie i se Čtyřkou, Drakie s doplňující novelou, Silber a Skleněný trůn. U Silberu chybí jeden díl a u Skleněného trůnu ještě několik...

Od Hostu toho mnoho nemám. Na recenze dostávám jen e-knihy. Jako první je tu vyhrané Milenium, pak první díl PAXE a moje zamilovaná Píseň krve... Už se těším na pokračování, doslova se klepu...

Dále docela rozšířený Knižní klub. Temná hrdinka, (Ne)obyčejný kluk, Železná víla, Nebe, Silo, Nástroje smrti a Matched... Jsem zvědavá, kam pak nacpu Pekelné stroje :-P

A jako úplně poslední je Egmont. Od něj mám z Levné knihy sérii Čísla, pak druhý díl Fallen World a Twilight s doplňující knihou...


Následuje opět ta 'starší' část, kterou už nekomentuji. Encyklopedie, staré knihy, knihy z mého mládí :-P Nějaká ta CD a tak dále a tak dále...





A jaké jsou vaše knihovničky? Pochlubte se :-) 




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Krásná knihovna, také mám nejvíc knih od Fragmentu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná knihovna :) Docela ti závidím poloprázdné police :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to dlouho nevydří, ale nevím, kam je budu dávat potom :-P

      Vymazat
    2. Já už to dělám tak, že je skládám na sebe místo vedle sebe... aspoň paperbacky :D I když za chvíli tak budou vypadat asi všechny police...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne