MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

16 srpna, 2015

Jako vždy, nebyla to ta největší sláva pod sluncem, tedy co se aktivity týče. Ale myslím, že je to celkem odpustitelné, protože celkově je to teď všude jako po vymření :-P

Takže, co se týče filmové stránky, shlédla jsem pár kousků. A byly to konkrétně tyto - Ladíme 2, Chappie a Dítě číslo 44. Ani z jednoho jsem nebyla na větvi. Bylo to koukatelné, ale ne tak, abych to chtěla někdy vidět znovu...

Z knih jsem zatím dočetla jen Chaos. Poslední díl byl opravdu skvělý a já na něj nemůžu přestat myslet... Včera jsem vytáhla s knihovničky Sedmého syna, který už tam čeká pár měsíců. Vzhledem k tomu, že jsem viděla film (nic moc, opravdu), tak aspoň zhruba vím co čekat. Jen doufám, že kniha bude lepší...

Moje mánie okolo Tajné zahrady se začíná zvětšovat. Právě vyšla další kniha této autorky, která nese název Čarovný les. Už si na ni brousím drápky. Koncem měsíce si ji budu objednávat spolu se Skleněným trůnem (S.J. Maas). Pak jsem zjistila, že přístí měsíc v zahraniční vychází i další kniha, Ztracený oceán. Nevím, kdy to všechno budu stíhat :-) Na stránce i-creative jsme se bavili ohledně pastelek a fixek na malování těchto knih. Byla jsem odkázána přímo na stránky Johanny Basford. Sehnat to, co doporučuje, je v českých obchodech docela peklo. Poradili mi obchody, kde hledat. Fixy jsem nakonec sehnala, ale pastelky v ČR asi vůbec nevedou. Tak jsem si vybrala jiné, ale stejné značky... Teď už jen počkat na info, zda to vůbec budou mít skladem...

Jelikož je to příšerné vedro, rychle jsem splácala tři vtipné záložky, které u vás měly docela úspěch. Podívat se na ně můžete zde a samozřejmě máte možnost si je i vytisknout :-)

Mezi nové přírůstky přibyly dvě knihy. A to třetí díl série Nebe a kniha Vzdor. Ta první hlavně z toho důvodu, že výtisky začaly rapidně ubývat v obchodech a já nechtěla riskovat, že budu mít neúplnou sérii. Ta druhá byla taky na doplnění, ale už to nebylo tak akutní. Ale kupujte jen jednu knihu :-D

V pátek jsem samozřejmě sepsala článek s akcemi a slevami. Tak neváhejte kouknout, jestli nenajdete něco zajímavého :-) Jsou tam i nějaké soutěže a pár zajímavých novinek.

A to je tak asi vše. Jdu sebou buchnout k televizi nebo knize a ještě se k tomu budu modlit za nějaký ten déšť. Hezký zbytek večera všem, kteří to dočtou až sem :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne