MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

30 května, 2015

Knižní bannery 8

sobota, května 30, 2015 čeká na komentář

Noční strážci, vyrobila Lucy Lillianne

série

Noční strážci - Jenn R. Johansson



Inspirovala jsem se imlovingbooks.com a vytvořila nějaké ikonky, které jsem tam nenašla, protože jsem je potřebovala pro své účely :-) Dávám je tedy k dispozici i pro vás. Na původní obrázky nemám žádná práva, nenutím vás uvádět mě jako zdroj, ale prosím, abyste je alespoň nevydávali za svou tvorbu. Děkuji
Seznam mých sérií, které jsem četla, kde jsem tyto ikonky použila...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne