MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

09 června, 2014

Knihy

pondělí, června 09, 2014 čeká na komentář

Čtenářské okénko



Projekty a různé rubriky

└ plánované čtení na rok, společná čtení, read-a-thony a jiné výzvy...
└ co bych si přála ke knihám, záložky, přívěsky, hrníčky, placky, knihovničky apod...

└ projekt, kde dokumentuji změny ve své knihovničce (autor Abyss)...

└ náhled do knižních příběhů a jejich map...

└ přehled nových a přečtených knih za daný měsíc...

└ knihy, které si chci koupit nebo přečíst (autor Book Chick City)...

└ přehled nových a přečtených knih za daný rok, žebříčky top knih...

» Re-readingy [zrušeno]
└ znovučtení starých knih...

└ malý přehled knih a filmových verzí, takové malé povídání...

└ co mám nového v knihovničce a v e-knihách, knihy a jejich záložky...

» Suvenýry [zrušeno]
└ knihomolské vánoce, prostě všechny možné cetky, které jsou tematicky laděné k oblíbeným knihám :-)...

└ knihy z mojí knihovničky a jejich záložky, které jsem dostala, koupila, vyrobila...

» Mé knižní série [zrušeno]
└ přehled všech kompletních sérií či výjimek, které dál sbírat nebudu...

» Podepsané knihy [zrušeno]
└ podepsané knihy, záložky a další suvenýry...

» Omalovánky [zrušeno]
└ recenze, relaxační omalovánky pro všechny...

» Akce a soutěže [zrušeno]
└ zajímavosti, soutěže o knihy a jiné věci, akce se slevami apod...


Knižní okénko a jiná veteš

» Bazar
└ čistka knihovny aneb co prodávám...

» Instagramové účty [zrušeno]
└ účty spisovatelů českých i zahraničních, internetových obchodů apod...

└ knižní novinky, které pro nás nakladatelé připravují...
└ moje názory na obchody, ve kterých jsem nakupovala knihy...

└ aplikace pro knihomoly...

└ výrobky určené pro knihomoly...

└ seznamy dalších knižních blogerů...



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne