MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

12 června, 2016

Shrnutí týdne #100

neděle, června 12, 2016 7 komentářů
No, musím říct, že tento víkend se příliš nevyvedl. Zrovna mi začala dovolená a venku to vypadá dost nevesele. Žádné slunko, docela chladno a energie žádná. To jsem se těšila, jak se vždycky vyvalím s knihou na balkon do svého křesílka a budu číst, ale v těchto podmínkách mi na to chybí ta správná nálada. Tak si pojďme alespoň shrnout zbytek týdne...

Jak jistě víte, nežiji jen z knih. I když za poslední roky se z nich stala moje velká závislost, tak je tu ještě jedna věc, která mě 'trápila' mnohem déle. A to jsou filmy a seriály. Když si vzpomenu, kolik hodin jsem proseděla u obrazovky a na společné maratony ve sledování od rána do večera... A doteď mě to nepustilo, i když ten výběr už poněkud prořídl a jen tak něco mě zrovna nenadchne. Ale v tomto týdnu jsem přidala nový přehled viděných kousků za poslední dobu. Viděli jste něco z toho? Doporučte mi něco nového...

 poster poster poster poster

I když jsem se v poslední době rozhodla trochu omezit nákupy knih a pečlivěji si vybírat, přece jen jsou tu dvě, které jsem potřebovala. Přece nebudu mít nekompletní série že :-) Moje poslední objednávka byla opravdu minimální a pořídila jsem si Chrany a Mechanického prince...


Díky tomu jsem se rozhodla i udělat čištění seznamů s knihami a trochu jsem to probrala. Některé knihy tam mám i tři roky a myslím, že už jsem o ně docela ztratila zájem. Takže jsem to trochu promazala a celkové počty poněkud ponížila. Myslela jsem, že to bude těžké, ale nakonec je to docela úleva :-D

Po delší době se mi konečně podařilo dočíst Dědičku ohně. Někteří z vás ví už z fb, že to bylo docela nekonečné. Začátek mi moc nešel a už jsem měla nutkání ji odložit, ale o něco později jsem se přece jen chytla. A dokonce si moji recenzi dalo i CooBoo na svůj profil fb (nejsem jejich recenzent) :-)


V pátek jsem jako každý týden sepsala přehled akcí a soutěží. Sice jich teď nebývá tolik jako okolo vánoc, ale i tak je výběr pěkný. Tak se naváhejte podívat, co nenajdete v článku, najdete ještě v fb skupině, kam dávám další odkazy, na které ještě dodatečně narazím :-)

V týdnu jsem si připravovala hned několik článků. Nějaké jsou stále ve fázi rozpracování, ale podařilo se mi konečně na třetí pokus odfotit a sepsat Kouzelnou knihovničku, kterou jsem zvěřejnila včera. Akorát se mi zatím nikdo nepochlubil tou svojí. Tak mi napište do komentáře odkaz, ať se mám taky čím kochat prosím :-)


Jinak mi tedy začala dovolená a já se pustila do mé letní knižní výzvy. Jako první jsem si vzala Červený vrch. Není to žádný horor, ale nemůžu říct, že bych se alespoň trošičku nebála :-P Za včerejšek jsem stihla přes osmdesát stran, když to půjde takhle dál, budu jen ráda. Napsala jsem si o Univerzitu výjimečných z Fragmentu, takže příští týden dorazí a ještě jsem zkusila Baronet, tak jsem zvědavá, co mi zítra odpoví. A ne, vůbec si toho zase neberu moc... :-)

No nic, za chvíli bych si měla jít pořešit oběd. Vy si užijte zbytek neděle a nezapomeňte mi napsat, jak jste se měli vy, co jste četli nebo co čtete teď :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

7 komentářů:

  1. Počasí je opravdu na draka, ale vzhledem k tomu, že se učím ještě na poslední zkoušku mi to až tak nevadí a jsem ráda, že je hnusně a nemusí mi být líto, že jsem zalezlá doma (až tak :D) ...
    Také jsem si Fragmentu napsala o Univerzitu a jsem na knihu upřímně zvědavá, ale řekla jsem si, že nebudu mít velká očekávání, abych pak nebyla zklamaná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky zatím počítám s průměrem a pak se uvidí :-)

      Vymazat
  2. Me to pocasi ted naopak vyhovuje, nesnasim teplo :D u serialu a filmu jsem driv taky prosedela dny, ted uz jsem nic nevidela ani nepamatuju :( A mechanickyho prince mam taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nemam rada teplo, ale par slunecnich paprsku, aspon parkrat za den by mi nevadilo... Mechanicky princ ocividne vladne :-D

      Vymazat
  3. Snad se počasí ještě zlepší ;)
    Mechanického prince jsem dneska vybalila! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Preji lepsi pocasi, ja mam na balkone take sve oblibene misto ke cteni :-)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne