MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

10 ledna, 2023


Na rovinu můžu říct, že to bylo docela zklamání. Začátek byl slibný a na rozjezd zajímavý. Sice trochu pomalejší a tím pádem i nudnější, ale doufala jsem, že se všechno ještě stihne rozvinout. Zvlášť jsem očekávala nějaké novinky ohledně kletby, kterou nad sebou má Al a zase nějaký průšvih, který bude potřeba vyřešit.

Jenže celková zápletka se ukázala jako dost chabá a nijak poutavá. Stočení zrovna daným směrem jsem vůbec nečekala. Ani k té konkrétní osobě. Jelikož jde o sérii, která se týká světa Železného druida, ale s jinými hlavními hrdiny, myslela bych, že se to tedy bude točit kolem nich. 

Příběh byl tedy dost zdlouhavý, až zbytečně. Akce, na kterou se dostalo, mě neskutečně nebavila. Jakoby to psalo dítě. Takové nijaké a bez života či energie. Jak už jsem zmínila, důvod kvůli kterému se vlastně všechno dělo byl absurdní a pak najednou byl konec. Stačilo si promluvit, vyříkat si to, hrdinové se rozešli domů a pápá. Tím nechci říct, že by nedošlo na boj a krev. Jen to prostě působilo divně.

Takže kniha mi vlastně nic nedala. Nudila mě, humor byl mnohdy dost na sílu a tentokrát se netrefil tak, jak jsem zvyklá. Po obsahové stránce to celkový příběh ničím nedoplnilo, abychom se dostali zase o krůček dál, takže vlastně nevidím smysl v tom, proč to celé vzniklo. 

Jedinými pozitivy jsou prostě postavy. Starší smrtelník Al, hubatý šotek Buck, polobožská gotička Nadia a samozřejmě i maličkost v podobě Attika. Ale to je asi tak vše, co mě u čtení tentokrát drželo a to je velká škoda, od tohoto autora jsem čekala mnohem víc...

Četli jste knihu? Jak se vám líbila?


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne