MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

20 října, 2022


Druhá kniha této autorky, která se ke mně dostala. Opět jsem se vrátila na Bella Vistu, farmu, kde se rozjíždí nový projekt jako výroba medu a škola vaření. Jde o takové volnější pokračování předchozí knihy, tentokrát je v popředí především Isabel, protože Tess byla na "výsluní"minule.

I tentokrát se odhaluje válečná minulost jejich prarodičů, jejich vztahy, odboj v Dánsku a spousta dalšího. Jde o takové malé návraty do historie, které příběh rozhodně ozvláštňují. Na povrch vyplouvají nové pravdy a ne vždy zrovna příjemné.

Nicméně, i když jde o naprosto výborné odpočinkové čtení, které jsem si užila a moc mě bavilo, jde o typ literatury, kdy odhadnete většinu nadcházejícího děje během prvních pěti minut. A tak vlastně veškerá překvapení poskytuje jen skok časem přes vzpomínky starých lidí. Jakmile dojde k setkání nových postav, ihned víte na čem jste a jakým směrem se příběh bude pohybovat. I konec vám musí být jasný téměř na sto procent. A tak v podstatě jen čtete a čekáte, kdy k tomu opravdu dojdete. Což je škoda. Takto odhalené karty po celou dobu nejsou ideální.

Ale člověk prostě občas potřebuje takovou knihu, která potěší, lehce se čte, zahřeje i neromantické srdce :⁠-⁠P a bude prostě bavit. A přesně taková tato kniha je. Teď však zůstává otázkou jestli pokračovat, další díl už se neodehrává přímo na farmě a očividně rozjíždí linku, kde nám známé postavy budou jen zmiňovány...


 Četli jste knihu? Jak se vám líbila?


Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Metafora.



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne