MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

18 srpna, 2022

Zhlédnuto #163

čtvrtek, srpna 18, 2022 4 komentáře

 

Všechny filmy a seriály jsou hodnoceny po prvním shlédnutí, s odstupem času je samozřejmě možnost, že změním názor ;-). Pokud vás zajímají další mé filmové a seriálové zkušenosti, můžete  ještě více hodnocení najít na mém filmovém účtu csfd či seriálovém serialzone. Pokud pro mě máte tipy na dobré snímky, neváhejte se podělit ;-)
 
 
    
 
 
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství
Co to dopr... bylo? To má být Marvel nebo parodie na horor? Už to, že to v podstatě hodně přeskočilo, protože předpokládají, že každý bude hledět i na ten milion seriálů, které k tomu tvoří, takže jsem na to čuměla jak péro z gauče. Určitě si nebudu krátit život každou blbou epizodou, kterou vymyslí. Takže už díky tomu jsem měla velké mezery. Wanda jako záporák, najednou silnější než všichni ostatní? Tohle byl těžký omyl. A mám pocit, že po Endgame to jde neskutečně z kopce a tohle universum asi brzy opustím...

Moje hodnocení:
 

Jurský svět: Nadvláda
Slyšet několikrát během filmu 'Drž se pevně' nezní tak vtipně, jak si tvůrci očividně mysleli. I ohrané téma velkých firem, které neustále využívají dinousary ke špatnostem není zrovna ideální. Celé to zpracování působí dost lacině a ne zrovna realisticky. Když dinosauři žijí mezi lidmi, očekávala byh nějaké změny v životě, třeba opevněné domy a auta apod... Pořád ty stejné chyby. Jediné plusové body jsou snad za to, že dali dohromady všechny staré i nové známé postavy...

Moje hodnocení:
 
 
Tvoje, moje a naše
Trapný pokus o napodobení Dvanácti do tuctu, ale bohužel to nefunguje. Tam to alespoň bylo vtipné a reálné, uvěřitelné. Ale tady jsem ani 'taťkovi' nevěřila jeho vojenskou hodnost, natož, že by zvládl cokoli jiného...

Moje hodnocení:
 
 
 
Panství Downton: Nová éra
Vzhledem k tomu, jak to dopadlo, si myslím, že je to už pravděpodobně uzavření celé série. Samozřejmě vždycky zůstávají zadní vrátka, aby se šlo vrátit. Ale tohle bylo důstojné rozloučení, jedna éra končí, další začíná, tak jak už to v životě bývá. Opět je tu vidět další zlom a pokrok doby, který všechny ovlivnil. Ale jinak film nepřinesl až tak nic velkého, zásadního ani velkolepého.

Moje hodnocení:


Predátor: Kořist
Zasadit nového Predátora do 18. století mezi indiány a s minimem herců, se ukázalo jako dobrý nápad a krok vpřed. Rozhodně nejde o ty moderní splácaniny s tunami digitálních efektů a scénáři, které jakoby psaly děti... V tomto případě šlo o mnohem koukatelnější projekt. Navíc i u samotného Predátora je vidět, že za další staletí projde jednak evolucí vývoje (vypadá trošku jinak) a taky technologickým pokrokem. No, uvidíme s čím dalším přijdou příště...
 
Moje hodnocení:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Já naopak ze Strange byla nadšená a považuji za top Marvelovku poslední doby :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty další filmy po Endgame už nebaví... Je to takový divný, ne moc vtipný a navíc už tam nejsou všichni...

      Vymazat
  2. Ahoj, teda mě se líbil Dr. Strange i teď ten nový Thor. Já jsem poměrně spokojená. Jasně je to jiné než bylo, ale přistupuju k tomu dost otevřeně a líbí se mi že v tom každý režisér má možnost nechat svůj otisk nebo jak to říct.

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne