MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

10 května, 2021

Rozhodnutí o blogu

pondělí, května 10, 2021 2 komentáře

 

Po dlouhém zvažování a několika měsících promýšlení (opravdu už to trvá tak dlouho) jsem asi našla řešení. Alespoň částečné. Smazání blogu nebylo v žádném případě na pořadu dne, takže ten každopádně zůstane. Uvidím, kolik článků se mi bude chtít psát, ale ty tři čtyři nebo kolik pravidelných, bych mohla měsíčně zvládnout. Přestat psát můžu kdykoli. Co se týče shrnutí měsíce, tak tam ještě uvidím jak často, raději bych fungovala na sockách formou denních reportů (když bude o čem), abych nemusela pak přemýšlet, co všechno se stalo za poslední měsíc. Ale uvidím, jak to bude dál, třeba se mi nakonec i bude chtít.

Co se týče recenzí, tady nastane největší změna, asi se už nebudu vypisovat u každé knihy, k tomu využiju facebook a instagram, kde díky jednoduchosti a rychlosti dám jen fotku a něco málo k tomu napíšu. Pokud se ale budu chtít dělit o názor na knihu, která mě vážně něčím nedala spát, tak to udělám i na blogu a obsáhleji. U sérií pravděpodobně budu využívat názoru na co nejvíce dílů zároveň a všechno nacpu do jednoho článku. Asi není nutné se kvůli každé obyčejné knize rozepisovat do dlouhého textu, kde mě zdržují i další věci jako fotky, vyrobit si knižní přebal, hledat ukázky a přidávat úryvky. Což mě přivádí k dalšímu bodu, už nepovedu všechny seznamy řazení knih (podle nakladatele, autora, série, atd.), ale ponechám jen abecední seznam. Ten je mnohonásobně více sledovaný než ty ostatní a já si tím také ušetřím spoustu času.

Další věcí je samotný instagram. Před třemi lety jsem si účet rozdělila na knižní a osobní. Tenkrát buď nebyly stories nebo jsem je ještě neuměla používat, tudíž mi přišlo lepší mít to dělené (taky jsem byla v knihách zabořená více času než teď, tak proč nemít speciální účet, že?). Ale dnes už mohu využívat právě stories na to, co nechci mít na feedu a tak bych to ráda zase spojila. Sice mi díky tomu nějaké fotky vypadnou, ale s tím bohužel mnoho nenadělám. Ještě před rozdělením mi v archivu zůstaly staré fotky, takže některé z nich vytáhnu zase ven, ale jinak to budu brát prostě jako nový start. Knihy jsou sice stále mojí součástí, ale po tolika letech už to prostě tolik neprožívám, abych je neustále dávala na první místo a měla kvůli tomu samostatný účet. Když už se mám dělit s ostatními o fotky a o to, co denně dělám, tak se vším všudy na všech účtech...

Beru to tedy zatím jako částečné uvolnění a uvidím, jestli to pro mě bude zase o něco lepší nebo jestli budu v omezování pokračovat, i když už toho moc nezbylo. Co mě momentálně baví nejmíň, tak opravdu to psaní recenzí kvůli každé knize. To mi totiž zabere se vším všudy, včetně odkazování apod., minimálně hodinu. A to se mi ne vždycky chce. Deset let jsem poctivě psala článek ke každé přečtené knize, ale už to asi není ani tolik potřeba. Vidím podle návštěvnosti, že zrovna recenze jsou nejmíň populární a víc vás zajímají tipy na knižní novinky nebo jak se jsem zrovna měla :-D...

Takže tímto končím s tímhle prohlášením, jdu poupravovat co je potřeba a já doufám, že to se mnou a těmi změnami nějak zvládnete a snad se nebudete ani moc zlobit :-). Tak zatím ahoj...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Zatím ano. Hlavně jsem spokojená s Instagramem, jedním účtem, který hned sdílí na další soc. účty a nemusím na to myslet...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne