MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

23 ledna, 2021

Zhlédnuto #154

sobota, ledna 23, 2021 15 komentářů

 

Všechny filmy a seriály jsou hodnoceny po prvním shlédnutí, s odstupem času je samozřejmě možnost, že změním názor ;-) Pokud vás zajímají další mé filmové a seriálové zkušenosti, můžete  ještě více hodnocení najít na mém účtu Csfd. Pokud pro mě máte tipy na dobré snímky, neváhejte se podělit ;-)
  
   
 
Šťastné a veselé
Říkala jsem si, že zkusím něco nového a neokoukaného a s vánoční tematikou. Už ani nevím, jak jsem na film přišla, někde to na mě prostě bliklo. Ale byla to strašná nuda, netvrdím, že po tematické stránce špatné, ale většinu filmu tvoří pohled od jedné rodiny, která je úplně padlá na hlavu. A tak mi to celkem kazilo dojem. Tohle se mi moc nelíbilo.

Moje hodnocení:
 
 
Croodsovi: Nový věk
Po tolika letech jsem se moc těšila na pokračování. Jedničku jsem si hodně zamilovala, všechny ty poznámky a vtipy, všechny ty 'vynálezy'. Na dvojku jsem se chystala dlouho, pro jistotu jsem ale očekávala něco slabšího, což taky bylo. Už to nebylo tak originální a nové, nasmála jsem se opravdu hodně, ale svým způsobem mě to už nedokázalo tak okouzlit. Zápletka působí dost nedotaženě, zvlášť ve vztahu Guye a Ip a přidáním rodiny z dalšího 'věku' tomu zase nepomohli tolik, jak jsem si myslela...

Moje hodnocení:
 
 
Wonder Woman 1984
Nejdřív musím říct, že dvě a půl hodiny bylo docela dost dlouhý. Díky zasazení děje do osmdesátek to na mě působilo trochu retro, asi jako Thor, samé barvy a tak podobně. Pedro Pascal byl až otravně chechtající blázen. Po celkovém ohlédnutí musím říct, že námět je trapně typický a ohraný, zpracování ušlo, docela se mi to líbilo, ale nebylo to nic úchvatného...

Moje hodnocení:
 
 
3Bobule
No už to postrádá ten gryf jako na začátku, ale i tak je to stále koukatelný. Po letech jde spíše o usazenější život a méně opilosti, což je fajn :-D. A z děcek se vyklubaly taky dobrý čísla. A než o nějakou pointu, šlo podle mě o rozloučení s českým hercem, tváří vinařů...

Moje hodnocení:
 
 
Alvin a Chipmunkové
Z těžké nudy jsem vyzkoušela i tuhle blbinu. Sice jsem o ní slyšela už dřív, ale nikdy mě to nelákalo. Nicméně nemoc se na mě podepsala a když už nic jiného v televizi nebylo... Ale i když to bylo předvídatelné a ne příliš komediálně zdatné, zkouknout se to dalo.

Moje hodnocení:
 
 
Ztracené město Z
Tento film jsem měla na seznamu už dlouho, ale nikdy jsem se nedokopala k tomu, abych to nakonec pustila. Až když se dostal do televizního programu, konečně jsem se odhodlala. Ale stejně to byl takový ten klasický film podle skutečnosti, kdy neskutečně dlouho sledujete, jaký byl někdo blázen v tehdejší době a riskoval život jen kvůli tomu, aby zmapoval džungli plnou indiánů a kanibalů, aby to nakonec skončilo jeho zmizením... To se dalo čekat...

Moje hodnocení:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

15 komentářů:

  1. Neviděla jsem nic, koukla bych se asi na to Ztracené město

    OdpovědětVymazat
  2. WW mě zklamal, čekala jsem mnohem víc. Alvin je pro mě taková nostalgie :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Chystám se na Croodsovi: Nový věk, ale pořád váhám, protože mám strach, že to už nebude takové jako první. A vidím, že se až tolik nemýlím :/ Tak uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to fajn. Ale samozřejmě jednička je nepřemožitelná...

      Vymazat
  4. musím se přiznat, že jsem čekala od Croodsovi něco víc a byla jsem zklamaná :/ a Wonder woman byla také zklamání, jak píšeš... námět typický :/

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujal mě jen film Ztracené město Z. Já momentálně sleduji Mentalistu, jsem u páté řady a pak chci sledovat znovu Hry o trůny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mentalistu sleduju jen nahodile v televizi, kdyz se mi chce :-)

      Vymazat
  6. Na WW se stále chystám, ale jaksi se mi do ní moc nechce. Viděla jsem jednotku, která mě moc nenadchla. Obávám se, že dvojka dopadne stejně. :/

    OdpovědětVymazat
  7. WW první film se mi překvapivě líbil, ale ke druhému jsem se ještě nedostala. Zvlášť když je kolem tolik zklamaných ohlasů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem si jednicku vcelku oblibila, i kdyz asi az na podruhe nebo tak...

      Vymazat
  8. Tři bobule už se mi moc nelíbily. První díl je prostě většinou nejlepší, co si budem. Ztracené město Z se mi docela líbí námětově, ale nevím no. Asi se nic nestane, když ho neuvidím :D

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne