MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

30 srpna, 2020

Zdravím u nedělního shrnutí, které se týká posledních čtrnácti dnů. Minule se mi nechtělo nic sepisovat a ani teď nemám pocit, že bych měla co sdílet, ale tak pár řádků třeba vymyslím :-)

Ohledně knih nemám pořádně co zmínit. Dlouho jsem četla ty prokleté Temné lsti, poslední díl série mi vůbec nepadl a tak jsem se s ním trápila poměrně dlouho. Dokonce jsem na chvíli odběhla i k recenzáku Zaklínače, což bylo mnohem lepší a dokonce jsem se dnes odhodlala pokračovat dalším dílem. Možná tuto sérii dojedu už rovnou do konce :-). Jinak bohužel nebyla nálada na další počiny, protože když mě něco nebaví, celkově mě to dost odrazuje k čemukoli dalšímu.


Ale rozhodně mě to nedokázalo zkazit radost z objevování nových knih. S přicházejícím zářím jsem proběhla edičáky nakladatelů a sestavila přehled, který klasicky najdete na facebooku. Je jich opravdu zase hodně a sestavila jsem k tomu i článek s pár tipy... Mimochodem, co říkáte na nový facebook? Člověk si musí trošku zvykat, ale zatím jsem nadmíru spokojená. Je tam spousta lepších funkcí ohledně sdílení, ve vzhledu alb a tak dále. A navíc možnost tmavého tématu, což dost oceňuji. Na rozdíl od nového bloggeru, kterému se stále vyhýbám :-P.

Půlku soboty jsem strávila nad čtečkou a programem Calibre. Dělala jsem si čistku, pořádek a reorganizovala jsem. Mrzí mě, že nové Kindle čtečky nepodporují kolekce, které jsem dost využívala na čtečce staré. Nicméně jdou tvořit ručně a tak jsem si dala slušnou práci s tím, že jsem knihy třídila alespoň na přečtené a nepřečtené. Nejhorší ale bylo, že po poslední aktualizaci Calibre, mi pořád program padal. Nahrála jsem pár knih a spadlo to, takže jsem to spouštěla znovu a pořád dokola... :-( Ale mám to hotovo, i když mě to stálo hodně nervů a můžu zvesela krotit resty na čtečce. V poslední době mě baví číst více na ní, než držet těžké papírové knihy... :-D

A to je asi opravdu všechno. Jak jsem říkala, nemám toho mnoho na srdci. Většinu vám stejně hned vykecám na facebooku, takže tady toho moc nezbývá. Navíc mi ty dva týdny utekly dost rychle, aniž bych stihla nějaké zásadnější věci. V práci to frčí, protože pořád lítám mezi prací a školeními, mám tedy pocit, že jsem zase hned doma a tam se mi moc dělat nechce a raději se válím u seriálu či knihy... :-P

Ale můžete mi alespoň vy napsat, co je nového ;-)....


Články, které vyšly:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne