MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

07 srpna, 2020

8. blogové narozeniny

pátek, srpna 07, 2020 6 komentářů
Je strašné, jak ten čas letí. Uběhl další rok a s ním zestárl i můj blog. Ano, tyto stránky běží neuvěřitelných osm let. Ani jsem nečekala, při jejich zakládání, že u toho vydržím tak dlouho, ale stalo se...

Za ty roky jsem se hodně posunula dopředu. Objevila jsem spoustu super knih, naučila se vypsat nějak srozumitelně, sesmolit delší články, získala hodně možností na spolupráce, objevila fajn komunitu nadšenců jako já, i když za tak dlouhou dobu se značně obměnila. Úmrtnost některých blogů byla vysoká, u pár vybraných mě to i dost mrzelo, ale docela to chápu. I já po tak dlouhé době cítím, že navěky tu nebudu...

Co se týče historie nebudu sepisovat nic. Přece jen bych se neustále opakovala. Pokud to někoho zajímá, může využít starší narozeninové články, kde jsem se o tom určitě rozepsala. Ani statistiky probírat nebudeme, pro někoho jsou to jen čísla, je zbytečné se s tím zdržovat. Proč ale tedy tento krátký článek píši?

Jsem prostě ráda za to, že tu jsem, za celý knižní svět, za možnosti úniku, za pokec s dalšími lidmi, za odpovědi na mé blbé dotazy, za to když si někdo přečte moje kecy, že mám s kým sdílet svoje čtenářské zážitky i momenty svého života a přesto mám i svou část soukromí a anonymity. Že se navzájem podporujeme, píšeme si, vyměňujeme knihy. Za každého návštěvníka, nového člověka, lajky a komentáře. Prostě za všechno. Děkuji všem, co sem chodí i na můj Facebook a instagram. Díky vám jsem to zatím nevzdala...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

6 komentářů:

  1. To je pěkná doba, co jsi na blogu. Připadá mi to, jako by nedávno tvůj blog oslavoval 7. narozeniny. :) Hodně rychle to utíká.

    OdpovědětVymazat
  2. Tomu říkám opravdu roky práce <3 Gratuluju a přeji hodně dalších let úspěšného blogování :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Je skvelé, že si si z tých rokov blogovania odniesla tak veľa pozitívnych skúseností. :) Prajem veľa úspešných článkov. :)

    OdpovědětVymazat
  4. K blokovým narozeninám noc gratuluju. ;) 8 je už pořádně číslo. Přeju ještě aspoň jednou tolik let, ve mě budeš mít i nadále věrného čtenáře. :))

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne