MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

28 června, 2020

Shrnutí týdne #308

neděle, června 28, 2020 čeká na komentář
Jelikož jsem v procesu dovolené a celkem mi to vyšlo na krásných 16 dní, rozhodla jsem se tohoto dlouhého období využít na něco, co už jsem spoustu měsíců neudělala. Čtecí a filmový maraton. Ta divácká část mi teda po pravdě zabírá většinu času, protože sjíždím marvel universe, takže je to pořádná dávka. Každý snímek má obvykle dvě až dvě a půl hodiny délky minimálně, takže si dovedete představit, kolik času to sežere.

Ale to nevadí, užívám si to po svém a v mezičase jsem stihla už skoro čtyři knihy a to mám ještě týden před sebou :-D. Díky tomuto programu nemám ani pořádně co sdělit, takže jsem pro tentokrát zvolila trošku jinou formu sepisování. Opravdu jen v pár informacích...


Pondělí - dovolená, den třetí
přečteno: Noční návštěva, 33 stran; Dvojí kousnutí, 44 procent
zkouknuto: Thor, Avengers, Iron Man 3


Úterý - dovolená, den čvrtý
přečteno: Dvojí kousnutí, 56 procent
zkouknuto: Thor: Temný svět, Captain America: Návrat prvního Avengera


Středa - dovolená, den pátý
přečteno: Na ostří špičáku, 35 procent
zkouknuto: Strážci galaxie, Avengers: Age of Ultron, Ant-Man


Čtvrtek - dovolená, den šestý
přečteno: Na ostří špičáku, 18 procent
zkouknuto: Captain America: Občanská válka, Doctor Strange

Odpoledne jsem jela k mamce. Konečně se udělalo hezky, tak jsem se spolu s Maggie vyvětrala na zahradě. Aspoň bylo fajn. Předpověď na další dny byla opět špatná, byla by hloupost sedět doma v paneláku...

Pátek - dovolená, den sedmý
přečteno: Na ostří špičáku, 26 procent
zkouknuto: Strážci Galaxie 2

Půlku pátku jsem strávila výrobou dortu. Mamce k narozeninám dělala dort bráchova přítelkyně a mamka chtěla, ať ji udělám i můj. Nechtěla jsem ale aby byly dva, tak jsem jí ho slíbila později. Ve čtvrtek se nechala mamka slyšet, že chce abych upekla něco, co dlouho nebylo a nakonec si přála dort. Tak ho měla mít...



Sobota - dovolená, den osmý
přečteno: Na ostří špičáku, 21 procent; Kouřový démon, 68 stran
zkouknuto: Spider-Man: Homecoming

Opět jsem se stavila u mamky. Sobota byla opravdu pekelná výheň, takže bylo lepší být na zahradě než v paneláku. Navíc jsem musela k mamce dopravit dort. V mezičase jsem stihla přečíst další knihu a pak jsem se zabavila tím, že jsem vydrhla celý gril. Což byla pěkná makačka... :-D


Neděle - dovolená, den devátý
přečteno: Kouřový démon, 180 stran
zkouknuto: Thor: Ragnarok


A to je prosím pěkně vše, co můžu zmínit. Mám před sebou ještě týden, takže uvidíme, co se ještě vyvrbí :-D


Články, které vyšly:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne