MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

17 května, 2020

Shrnutí týdne #302

neděle, května 17, 2020 čeká na komentář
Stejně jako v poslední době, mi i tento týden neskutečně utekl. A to včetně volného víkendu, ani jsem si ho pořádně nestihla užít. Je to neuvěřitelné, ale už jsme za polovinou května a pomalu se nám blíží léto. Ten čas opravdu neuvěřitelně běží...

V práci je to stále frmol, co si budeme povídat, to zlepšení je opravdu jen minimální. Ve středu jsem absolvovala patnáctihodinovou šichtu, kdy jsme měnily další část prodejny. Ale byla to naprostá šílenost. Už se však blížíme cíli a jsem ráda, že to máme skoro za sebou. Po pravdě, to nejhorší co nás ještě čeká je inventura, která bude probíhat příští týden a tam mě čeká opravdu už poslední noční. Potom už snad začne nabíhat trochu normálnější práce a já se dočkám dovolené. Už ji vážně potřebuji.

Tento týden jsem měla hned dvě radosti a to novinky v podobě Lei Honor, což jsem dostala hodně komentářů, že kniha nakonec není tak úžasná, jak se o ní povídalo. Tak jsem teď dost zvědavá a trochu i odrazená a nevím, kdy se do ní pustím. A jako druhou novinku jsem dostala nabídku k recenzi na nové Elementum, což jsem opravdu natěšená. Autora jsem bombardovala poměrně často, kdy bude pokračování a konečně je tu :-)


Pátek a sobotu jsem strávila částečně úklidem, protože díky práci nebyl čas a ani energie, jenže už to bylo opravdu potřeba. Takže jsem včera odpoledne po té fušce na chvíli zdřímla a večer jsem si pustila dva filmíky. A jelikož se mi jich trošku nashromáždilo, hned jsem vypustila článek s novým přehledem viděných filmů. A hezky mi to vyšlo, protože pak jsem rovnou přesídlila do pelechu, v televizi dávali Drakulu: Neznámou legendu :-D. Takže po dlouhé době tak trochu filmový maraton...

Dneska jsem jela k mamce. Maggie se pěkně vyřádila na zahradě a teď je z ní slušná mrtvolka. Už v autě bylo na zadní sedačce podezřelé ticho a když jsem zaparkovala před domem, div jsem ji z toho auta nemusela nést :-P. I když bylo počasí jako na potvoru trošku víc proměnlivé, dokonce i sprchlo a pak se neustále zvedal vítr, bylo to fajn. Ugrilovali jsme maso a večer hodili na oheň makrely, takže pohodička. Z knihy jsem přečetla jen kousek, protože jsem pořád odbíhala s něčím pomáhat nebo na mě mluvili, tak to nemělo cenu, ale teď hodlám pokračovat a dokončit ji. A tak to má v neděli být...



A jak jste se měli vy? Co nového? Co čtete?


Články, které vyšly:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne