MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

29 března, 2020

Shrnutí týdne #295

neděle, března 29, 2020 4 komentáře
Tak jo, sedím si tu a přemýšlím, jak ten úvod dneska začnu a nic mě nenapadá, tak pojďme prostě rovnou na ty bláboly, kterými vás tady týden co týden (obvykle) krmím...

V práci už nám frčí velikonoce, i když vzhledem k situaci, která ve světě vládne, si myslím, že spousta lidí ani nebude mít náladu a chuť je řešit. Já ale jako člověk, který díky nemoci neměl žádné vánoce ani silvestra, jsem se rozhodla, že velikonoce prostě budou! :-D I kdybych si je měla nachystat jen sama pro sebe. Poprvé si zkusím nabarvit pár vajíček, něco upeču a vůbec si to nenechám pokazit. No a když jsem si prohlížela zboží, narazila jsem na trpaslíka, kterého jsem zahlédla už když přišlo zboží. A tak jsem si udělala radost a sbalila ho. Mimochodem mamce jsem taky jednoho vzala, trošku většího bez těch volných nožiček :-P.


Konečně se na dva dny udělalo i hezky, slunečno a teplo. Dokonce jsem se mohla pustit do úklidu balkónů a přípravy na čtení v létě. Hned jsem fotila mamce, jak si Maggie udělala důlek v křesle a bylo jí fajn, jelikož mám balkon zavřený, tak na něm bylo jako ve skleníku. Navíc jsem i konečně natáhla světýlka, abych tam měla večer světlo. Zatím je to jen taková pracovní verze, do které budu ještě fušovat. A až se konečně otevřou obchody, tak bych tam dala nějaký lehký závěs, abych to aspoň trošku zakryla... :-)



Mamka mi samozřejmě posílala hned fotky obratem ze zahrádky a jejich farmy, co se sluní...



Nevím jestli jsem dokumentovala knihovnu po tom, co jsem prováděla čistku. Stále mám nějaké vyřazené knihy, ale budu to řešit až opadne tato panika. Teď se určitě nechystám chodit pravidelně na poštu mezi lidi. Knihy jsem si nově rozřadila a přeskládala, aby nebyly volné police, protože to vypadá divně. Vlevo je sloupec různých knižních světů, odshora pak fantasy a sci-fi, které jsou mimo zařazení young adult, ty pak následují pod nimi a vpravo klasicky romány, thrillery a detektivky... 


Dnešním dnem jsem konečně dokončila i momentálně poslední model. Nový Mustang poputuje hezky do výstavky mezi ostatní svého druhu :-P. Sice to není jako vždycky dokonalé, nejsem dost trpělivá a navíc nemám pracovní stůl na takovou práci a mačkám se vedle počítače, takže i to mě deptá, proto pak spěchám. Ale když se koukáte z dálky, nejsou ty nedostatky tak moc vidět...


Ve čtvrtek se mi podařilo dočíst Dárce života, netypickou fantasy v podání české autorky. Série byla trochu zvláštní, místy dlouhá, jindy zase uspěchaná. Ale po tematické stránce a díky vytvořenému světu a jeho systému jsem se rozhodně bavila. A poslední kniha byla opravdu nejlepší. Nyní se snažím prokousat Posledním smrtelným poutem. Trošku mám problém se chytnout, kniha najednou totiž skočila asi o několik měsíců, alespoň mám ten pocit. Navíc jsem jak praštěná po hlavě, ten dlouhý šlofík asi nebyl nejlepší nápad :-D.


Na facebooku jsem vytvořila seznam akcí, kde můžete podpořit své oblíbené nakladatelství. Chtěla jsem se přidat, ale bohužel nikdo z nich nemá předprodeje a všechny knihy, které momentálně chci, teprve budou vycházet. A do něčeho nového se mi momentálně díky všem těm restům nechce pouštět. Ale vy třeba máte tu možnost akcí využít...

A to je z tohoto týdne všechno. Před námi leží ten další. Uvidíme, co nového se bude dít a doufejme, že už to bude jen zlepšení... Tak se zatím mějte hezky...



Články, které vyšly:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Všichni jsme svobodné bytosti, i když si to mnozí z nás neuvědomují, a proto bychom se neměli nechat omezovat míněním nebo jednáním ostatních čili pokud člověk něco slavit chce, má plné právo to oslavit. Já osobně jsem si vztah k Velikonocům nikdy nevypěstoval a ani Vánoce nejsou něčím, na čem bych lpěl, zato mi přirostly k srdci jiné, pro český kraj zcela cizí svátky, které každoročně slavím.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta knihovna je hotový ráj :) A balkon vypadá kouzelně! Taky se těším, až se všechno uklidní a já budu moct do obchodů a trochu to doma zútulnit. Velikonoce letos půjdou úplně mimo mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se pokusímpokusím aspoň nějaký velikonoce mít. Udělám nějaký balíčky, upeču si něco a tak... :-)

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne