MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

22 března, 2020

Shrnutí týdne #294

neděle, března 22, 2020 čeká na komentář
Další týden je za námi. Zatím není vidět nějaké zlepšení. A i když mi nevadí být doma zavřená i nějaký ten den, únavná je představa, že člověk nemá ani žádné možnosti úniku. V podstatě jen domů a do práce. Žádné město, návštěva mamky a podobně. Musíme jen doufat, že se to brzy přežene.

Během týdne jsem toho na blogu až tak moc neprovedla. Snažila jsem se spíše číst, stavět model a lenošit. V práci je to teď tak náročné, ne tedy pracovně, ale spíše psychicky. Na oddělení může být vždy jeden, takže jsme na celý den dva zaměstnanci a musíme se míjet, nepotravináři nesmí vybalovat palety, aby nebyli tolik ve styku se zákazníky. Dny máme zkrácené, takže netuším, jak se vůbec budou řešit chybějící hodiny, snad je nebudeme muset během léta všechny dodělávat. Na všechno jsou přísné zákazy a podmínky, takže za celý den toho mám tak akorát dost a těším se domů, jak se zavřu, sundám roušku a mám klid.

Když už jsem zmínila to čtení, tak jsem zvládla dva díly Upírů z Chicaga. Sice je to trošku slabší, ale tak nějak jsem i očekávala průměr. Nicméně ještě je spousta dílů přede mnou, takže se uvidí, co nakonec z toho vyleze. Nyní se pouštím do třetího dílu Návratu na Mizeon. A dál je to ve hvězdách. Mám docela velkou hromádku na recenze přímo pro autory a jinak chci pokračovat ve svém čtení... Co čtete vy?


S blížícím se dubnem a neskutečnou nudou jsem stvořila novinky na nový měsíc. Brala bych v úvahu případné odklady dat vydání, což se už pomalu u některých titulů děje (například moje tolik očekávané pokračování Cizinky bude až v září). Takže jde spíše o to, co mají nakladatelé v edičáku a zatím tam zůstalo... Na výběr toho není zrovna málo, kouknout na tipy můžete i v článku.

Trošku jsem si hrála i s databázemi knih. Pro přehled, mám tři a ani jedna mi nevyhovuje na 100%. Takže tak nějak funguji na všech, protože z každé se mi hodí jen nějaká část. Dělala jsem si čistku v seznamech a asi budu ještě pokračovat, ale uvidím podle času a nálady. Na druhou stranu se tím dobře zabíjí čas :-D.

Databáze » DK | Goodreads | CBDB
 
Někteří možná zaznamenali, že i Svět knihy byl už oficiálně zrušen a nové datum je plánované na říjen. Do té doby se snad situace uklidní a já se budu těšit, i když už bude trošku chladnější počasí. Nicméně autory se snad podaří zachovat tak, jak byli slíbení a já se budu těšit na Sapkowského :-)

Od čtvrtka mám volno, takže můj typický program, který tak často zmiňuji. Zkoukla jsem si nějaký ten film, co mi stále vězí na mém seznamu. Mustanga jsem nakonec do dneška dodělat nestihla, vyskytlo se nějaké zdržení nad detaily, takže ještě pár dní to zabere. Ale už jsem opravdu před cílem... Vzhledem k počasí a začátku jara jsem si nachystala i světýlka na balkon. Až tam budu chtít v létě sedět s knihou, abych si mohla číst i při menším světle. Jsem zvědavá, jak to bude vypadat. Dneska to dochystám a večer vyzkouším.


Včera jsem si upekla sušenky, abych měla při dlouhé chvíli co mlsat a taky abych nemusela pořád vymýšlet, co například na svačinu. Prostě chytnu pár kousků a je to :-D. Měla jsem náladu i na jiné, jako bábovku a podobně, ale to by mi musel někdo upéct a poslat, protože až tak moc se mi nechtělo se s tím piplat :-P... A to je asi tak všechno, na co si vzpomínám. Taky si udělejte něco dobrého a relaxujte, snažte si v tom špatném najít i něco dobrého. Nějak to zvládneme ;-). A brzy zase ahoj.



Články, které vyšly:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne