MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

18 března, 2019

Palačinky

pondělí, března 18, 2019 čeká na komentář
Jelikož moc času jsem neměla, tak jsem pořádně ani nevařila. Po měsící přemlouvání jsem se donutila udělat palačinky, na které jsem měla tak strašně dlouho chuť. Takže konečně mám i fotku na článek a recept máte tady :-)

Palačinky

Suroviny: 1/4L mléka, 1 vejce, 4-5 vrchovatých lžic hladké mouky, 1 lžíce cukru moučka, špetka soli

Podle mých zkušeností je to na 4 - 6 porcí, podle toho, jak je budete dělat tenké. Další mouku přidávejte podle potřeby vzhledem k hustotě těsta.

sledovat mě také můžete na instagramu díky #lucylilliannevari a #lucylilliannepece
nebo vše pohromadě #lucylilliannevkuchyni





Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne