MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

30 prosince, 2018

Shrnutí týdne #231 a #232

neděle, prosince 30, 2018 6 komentářů

Ano, vánoce máme za sebou. A díky tomu shonu, co obvykle panuje, sepisuji shrnutí za dva týdny. Jednak bych vám po týdnu neměla pomalu co napsat. To byla jen samá práce a pak válení u knihy či televize. A taky se mi moc nechtělo. Takže to vezmeme za dvojnásobné období, jdeme na to... ;-)

S přicházejícím koncem roku si samozřejmě připravuji hromadu článků. Nejrůznější shrnutí, přehledy a tak podobně a zároveň se chystám na leden. Prvním článkem týkajícím se nového měsíce je filmové očekávání. Zaujaly mě pouhé tři filmy, ale bohužel ani od jednoho neočekávám žádný hit...

poster poster poster

Nedávno jsem dočetla knižní trilogii Čas čarodějnic a mám zkouknutou první sérii seriálu. Sepsala jsem proto další článek z rubriky Kniha versus film... Je jasné, že seriál se nedrží striktně předlohy, ale přesto je opravdu dobrý a hlavní dějovou linku si udržuje...



Jak už jsem říkala, celý týden jsem měla odpolední, dva dny z toho dokonce až do desíti do večera. Myslela jsem, že to snad nevydržím a nedočkám se. Všude davy lidí, nervozní a otrávení. Ale vcelku zdárně se to přehouplo a najednou byla neděle večer a já to měla za sebou. V pondělí hned z rána jsem posbírala všechny věci a jela k mamce. Celý den jsme koukali na pohádky, zobali cukroví a další jídlo. Já se v mezičase snažila přečíst Vánoční koledu. A ještě jsem dostala balíček od Domina, kde mi přišly super teplé ponožky :-)



K večeru, a zvlášť po večeři, jsme už byli docela pěkně nacpaní. Pak jsme si rozdali dárky, i když jsme byli jen tři, tak nakonec nebylo pod stromkem zrovna prázdno. Já dostala nějakou kosmetiku, svícen, svíčky na baterky, které mění barvy, příspěvek na knihy, termohrnek, který jsem chtěla na cestu do práce, když jdu ráno pěšky a je zima a tak podobně :-)



Následující dva sváteční dny jsem strávila odpočinkem, čtením a sem tam u televize. Takový ten ideální klid, kdy je člověk zavřený před světem a je boží ticho :-D. Doufala jsem, že během toho dočtu rozečtený Hořící kříž, ale ta kniha jakoby byla začarovaná. Stále jsem četla a četla a ty stránky se vůbec nechtěly pohybovat :-P Její předchůdce jsem teda zvládala s mnohem rychlejším tempem, ale nevadí, do konce roku ji rozhodně pokořím :-P
 
Čtvrtek a pátek jsem opět strávila v práci. Po vánocích to bylo jako po výbuchu. Všechno prázdný a rozházený. Lidi se prostě chovají jako stáda, ne jako slušně vychované osoby. Takže jsme dávali dohromady prodejnu, sklízeli vánoční zboží a chystali výprodeje. Tohle období je snad ještě horší než vánoce samotné. Jediné, co mě těšilo, tak že mě čekal zase volný víkend :-)

Ke konci týdne jsem se zase vrhla na práci na blogu, dodělávala rozchystané články, fotila fotky, dopisovala texty... Mezi prvními se objevil čtecí plán na leden, kdy jsem si zvolila knihy, které bych mohla mít vcelku rychle přečtené... Den potom jsem vyslala do světa přehled knih, které mi letos přibyly. A že jich nebylo málo. Byla jsem pevně rozhodnutá, že další nákupy probíhat nebudou, takže jsem mohla klidně článek dodělat a spočítat celkový nárůst. Je jich strašně moc, opravdu, ale potěšilo mě, že nákupy z vlastní kapsy jsem dokázala omezit téměř na polovinu.


A posledním článekm tohoto týdne se stala TOPka. Tam jsem pro změnu vybrala hromadu knížek, které mě letos zaujaly nejvíc. Líbily se mi svým obsahem, poselstvím, tím jak mě oslovily nebo zaskočily a tak podobně. Prostě ty, které jsem pak nějakým způsobem nemohla ihned dostat z hlavy...


Mimo jiné jsem začala už chystat album novinek na leden. Mnoho knih tam není, rozjezd roku bude nejspíš trošku pomalejší, ale tím líp. Spousta z nás má nové zásoby z vánoc a peněženky alespoň tolik nezapláčou :-D

A to je za poslední dva týdny asi to hlavní. Další články mám už sepsané, potřebovala jsem seznam na papírku, protože teď bude každý den jeden vycházet, tak abych se v tom neztrácela :-) Nezapomeňte mi napsat, jak jste se měli a jak se máte teď? Co vánoce a dárečky? Mějte se hezky a zatím ahoj...





Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

6 komentářů:

  1. Před Vánoci jsem také četla Vánoční koledu, četla jsem ji poprvé a nebyla vůbec špatná.:-)
    Měli jste krásně prostřený stůl. :-) A ten sovičkový termo hrnek je krásný! :-)

    Přeju ti jen to nejlepší do nového roku. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Též jsem se pustila do menších shrnutí za tento rok, ještě zítra mne čeká jeden a bude to komplet. :)
    Jinak jsem měla podobně klidný vánoční dny jako ty a koukala na pohádky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpočinek je potřeba. Člověk u toho krásně vypne :-D

      Vymazat
  3. Musím obdivovat vaše originální talíře a kapří hrnec! Tomu říkám tématické nádobí :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne