MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

21 července, 2018

Messenger na blogu

sobota, července 21, 2018 2 komentáře

Díky Cathy jsem byla upozorněná, že něco takového vůbec existuje. A i když jsem to původně chtěla zprovoznit pro ni, nakonec to skončilo i u mě. A tady dávám návod i pro vás... Nejde o messenger na osobní účet, ale ten blogový. To znamená, že když se s vámi bude chtít někdo spojit, spojí se s vámi přes blog...

Můj návod.

Kopírovat se zdrojem! 



Nejdříve si otevřete vaše facebook stránky pro blog... V horní liště zvolte Nastavení a vlevo následně Platforma Messengeru.


Listujte kousek níž a tam najdete Domény přidané na seznam povolených. Tady musíte přidat adresu svého blogu. Tím udáte svolení k tomu, aby vám messenger na blogu fungoval. Je to i pro ochranu, aby nemohl někdo zneužít vaší stránky... Já mám přidané oba své blogy...


A pak už budeme pracovat na blogu. Otevřete si blogger - Motiv - Upravit HTML. Opět kliknete dovnitř okna, dáte CTRL+F a vyhledáte </body> a nad tento tag vložíte následující kód...:


<div attribution='setup_tool' class='fb-customerchat' logged_in_greeting='Ahoj, potřebuješ poradit? :-)' logged_out_greeting='Ahoj, potřebuješ poradit? :-)' minimized='true' page_id='XXX' theme_color='#ee778e'>
</div>
<script>
  window.fbAsyncInit = function() {
    FB.init({
      appId            : &#39;912333495590130&#39;,
      autoLogAppEvents : true,
      xfbml            : true,
      version          : &#39;v2.11&#39;
    });
  };

(function(d, s, id){
     var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
     if (d.getElementById(id)) {return;}
     js = d.createElement(s); js.id = id;
     js.src = &quot;https://connect.facebook.net/cs_CZ/sdk.js&quot;;
     fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
   }(document, &#39;script&#39;, &#39;facebook-jssdk&#39;));
</script>


Ahoj, potřebuješ poradit? :-)  - tady napíšete zprávu, která přivítá vaše návštěvníky
XXX  - číslo vaší stránky, to zjistíte na fb stránky, vlevo v menu dáte Informace a úplně dole najdete ID stránky, tak to dlouhé číslo...
ee778e  - barva ikonky, na zvolení kódu barvy použijte například tyto stránky


EDIT:
Zjistila jsem, že to na fb trošku změnili. Takže pokud vám nepůjde původní verze, zkuste ještě toto...

<!-- Load Facebook SDK for JavaScript -->
<div id="fb-root"></div>
<script>
  window.fbAsyncInit = function() {
    FB.init({
      xfbml            : true,
      version          : 'v3.2'
    });
  };

  (function(d, s, id) {
  var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
  if (d.getElementById(id)) return;
  js = d.createElement(s); js.id = id;
  js.src = 'https://connect.facebook.net/cs_CZ/sdk/xfbml.customerchat.js';
  fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script>

<!-- Your customer chat code -->
<div class="fb-customerchat"
  attribution="setup_tool"
  page_id="XXX  "
  theme_color="#ee778e"
  logged_in_greeting="Ahoj, potřebuješ poradit? :-)"
  logged_out_greeting="Ahoj, potřebuješ poradit? :-)">
</div>




A nic jiného už neměňte. Mělo by to fungovat... Kdyby něco pište, nějak to zprovozníme ;-)



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. To je hodně dobrý! :-) :-) díky za tip. Bohužel jsem totální webový nešika :D :D :(

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne