MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

20 května, 2018


Jak už jsem párkrát zmínila, tento týden jsem měla dovolenou. Počasí mi sice vůbec nepřálo, pořád bylo za mrakem, foukalo a pršelo, takže jsem toho ani moc nepodnikla, jak jsem původně plánovala. Ale i tak jsem si to s knihami a seriály užila a hlavní je, že jsem nemusela trčet v práci :-)

Hned první den volna jsem okoukla Levnou knihu (nic tam nebylo) a odpoledne vyrazila k mamce na zahradu. I když docela foukalo, byl to jeden z těch dní, kdy se dalo krásně venku posedět a grilovat. Dovezla jsem nějaké maso a zeleninu a o večeři bylo postaráno. Pěkně jsem se nacpala a jako obvykle, přečetla úplné minimum...

V úterý se mi konečně do ruk dostala moje výhra v podobě Bubnů podzimu, na kterou jsem musela čekat měsíc. Bylo to nekonečné a už jsem pomalu přestávala věřit, že do konce léta knihu uvidím. Ale nakonec se opravdu objevila a já se do ní téměř ihned pustila... Nejdřív jsem však musela dokončit recenzáky, abych neměla resty a mohla si to lépe vychutnat. První přečtenou knihou tedy bylo Prohnilé město. Kniha mě sice vyloženě nezklamala, ale přišla mi slabší než první díl. Druhou přečtenou jsou Renegáti. V tomto případě mě to neskutečně bavilo a moc se těším na pokračování. A jelikož autorka z toho nakonec udělá trilogii, s koupí papírové verze počkám, až bude jisté, že je to hotové. Nerada bych zase dávala dohromady sedmidílnou sérii :-D



Mezitím jsem vám sepsala i články týkající se výletu do Prahy za knihami. Prvním článkem byl slíbený report a druhým fotografie z navštíveného Mořského světa. Obě události jsem si pěkně užila, však si to také můžete přečíst a tím letošní SK uzavírám a už o něm nebudu mluvit :-D

Ve středu jsem se konečně pustila do úprav knihovničky. Přes půl roku jsem se k tomu dokopávala, abych to konečně dodělala a až teď o dovolené jsem se k tomu konečně odhodlala. Práce to byla delší než jsem předpokládala, ale nakonec to vyšlo hezky, líp než jsem čekala. Dnes se mi navíc podařilo i naplnit polštáře, mamka mi v hornachu sehnala takový ten molitanový odpad, který jsem tam narvala. Takže dneškem je to finiš a hotovo...




Včera jsem měla taky rozlítaný den, zastavila jsem se u mamky a pak u taťky, kterému jsem přála k narozeninám. Dostal ode mně Počátek Dana Browna, který má jistě už téměř přečtený, ne-li opravdu celý... A ke čtení jsem se dostala až večer. Ale to vůbec nevadí, nemůžu v tom ležet pořád, že :-)

A to je z toho hlavního vše. Zítra mě čeká odpolední, na kterou se vůbec netěším. Hodlám si tedy poslední hodiny neděle užít. Takže se vracím k Cizince, dnes se rozhodně dostanu ke straně 800 :-P Jdu číst, nemůžu se pořádně ani odtrhnout. Mějte hezkou neděli :-)

Přírůstky

  • Bubny podzimu




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Renegáti.... zajímavé, asi je zkusim :-) a co děláte za praci? Jinak Prohnilé mesto úplně souhlasím

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne