MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

26 listopadu, 2017

Shrnutí týdne #175

neděle, listopadu 26, 2017 čeká na komentář
Neschopenka se mi pomalu blíží ke konci. Tento týden jsem měla dvě cvičení, ten příští ještě tři a konec. Takže mě čeká návrat do práce. Sice se těším, až konečně vypadnu z bytu a už nebudu omezována vycházkami. Ale do tý pakárny se mi taky moc nechce. To je ale dilema co... :-D

Na druhém blogu jsem si připravila několik návodů na šablony. Zatím vyšly čtyři články, kde máte popsány postupy, jak si sami můžete upravit šablonu na blog. Víc pokračování prozatím nemám, protože čekám na ohlasy. Uvidím, ale pravděpodobně to dokončím, i když by nebyl zrovna zájem, nemám ráda nedokončené věci... Tutorial šablon #1: Založení blogu - Tutorial šablon #2: Změna pozadí - Tutorial šablon #3: Boxíky - Tutorial šablon #4: Horní menu


V tomto týdnu jsem se trošku rozjela s knihami. Nejdříve jsem dočetla filmového průvodce k Nástrojům smrti. Byl hodně krátký a moc zásadních informací bohužel neobsahoval. Recenzi si můžete přečíst tady... Také jsem dočetla jeden recenzáček, Sílu od Siri Pettersen. Celá trilogie je trošku netradiční, ale konec se mi opravdu líbil. O to víc mě mrzí, že jsem se nemohla dostat na besedu s autorkou... A nakonec jsem ještě stihla Reset, který byl sice hodně předvídatelný a moc zaměřený na mladší, ale četl se víc než výborně a proto se mi i zalíbil. Momentálně jsem už v procesu čtení jeho pokračování, tedy u dílu s názvem Rebel...


Zbytek týdne už mi tak nějak splývá. Koukala jsem na nějaké filmy, abych si ukrátila čas. Navíc, bývá strašně brzy tma, takže mám pocit, jakoby ten den byl čím dál kratší. Jediné, co jsem ještě stíhala, byla návštěva vánočního trhu. V rychlosti jsem to šla okouknout a koupila jsem si kokosový kmen, na který jsem strašně dlouho čekala. Mám pocit, že těch stánků je rok od roku čím dál méně. Každopádně i tak si to chci projít pořádně ještě jednou, hned jak mi skončí neschopenka. Už jsem se domlouvala s mamkou...

A to je asi vše. Venku už se zase stmívá. Rychle skočím se psem a asi to jistí zase nějaký ten film... Tak hezký zbytek neděle všem :-)




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne