MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

03 září, 2017

Tento týden se nesl v duchu přechodu dvou měsíců. To znamená, že jsem musela (no musela, mě to baví, takže jsem se spíš třásla nedočkavostí) opět sepsat souhrnné články s knihami, které jsem přečetla, které se chystám ještě číst a tak dále. Jako první tedy vznikl Můj seznam přání. Není zrovna krátký, ale oproti říjnu je to ještě drobek ;-P Konec roku si tedy udělám víc než radostný a pak by to chtělo malý půst a začít likvidovat domácí zásoby :-) A není se čemu divit. Vždyť mi zbývá ještě zhruba dvacet knih ke koupi :-/

Jako další následoval článek s mojí osobní výzvou. Na řadě jsou první dva díly Kroniky Netesaného trůnu. Už se na to moc těším a doufám, že to za to opravdu stojí, protože už brzy vyjde třetí díl a tak nebudu muset na závěr příliš dlouho čekat... A to se mi zamlouvá, oproti klasickému ročnímu čekání nebo i delšímu, jak jsme zvyklí...



Nově přečtenou knihou byla Cestovatelka. Tu jsem stihla ještě poslední den v měsíci, takže mi ještě vylepšila statistiku a taky náladu :-P Nakonec se z toho vyklubala duologie, ale velmi povedená... Tím pádem jsem mohla srpen uzavřít. Nakonec jsem zvládla přečíst šest knih. Chabé skóre, ale i tak jsem spokojená... Celý článek s veškerými přírůstky a infem najdete zde.



I když stále sním o tom, jak se mi podaří se uskromnit a nebudu tolik kupovat knihy, tak mi plány vždycky něco zkříží. V prvním případě je to ještě v pořádku, jde totiž o recenzák. U Baronetu obvykle vznikají spíše romantické knihy a sem tam nějaká fantasy a sci-fi. A jelikož v novinkách nic jiného nebylo, nabídli mi thriller Ta druhá. Zatím jsem kousek za začátkem, tak čekám, jak se kniha vybarví. No a ten druhý úlet, to už je opravdu koupě. V tomto případě jde o akci 1+1 u Neoluxoru. Nemohla jsem si vybrat druhou knihu do páru, ty co jsem od Yoli chtěla, už prostě mám, tak jsme to nakonec spojily s kolegyní a Simon je konečně doma :-)




Jinak nemám, co bych asi ještě zmínila. Tento týden jsem měla odpolední, takže mi ty dny poněkud splývají. Ale jsem ráda, že to mám za sebou a zítra volno. Teď už se jdu jen válet, asi u nějakého filmu, protože u knihy bych nejspíš usnula. No a ještě jedna potěšující zpráva. Už jen osm dní a začíná Cizinka! :-D

Přírůstky

  • Ta druhá
  • Probuzení Simona Spiera

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

5 komentářů:

  1. 6 knih je hezké číslo, já přečetla 7. A také mě docela baví na začátku měsíce sepisovat shrnutí toho předešlého :)

    OdpovědětVymazat
  2. Simona Spiera jsem četla, tak doufám, že se ti bude líbit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uz se na nej moc tesim, doufam, ze ho stihnu tento mesic :-)

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne