MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

02 září, 2017

Již po čtvrté jsem vám sepsala seznam několika knih a jejich filmových zpracování... Jelikož je toho materiálu opravdu hodně, když se vám to stále bude zamlouvat, není tohle rozhodně poslední článek :-) Tak vzhůru hledat tipy na filmy a knihy...
 

Poster undefined 
        Bratrstvo neohrožených (TV seriál)
       
      
     Bratrstvo neohrožených
Bratrstvo neohrožených
V roce 1992 autor


poster Stroj času
Stroj času
Opět můžu prohlásit, že jsem nejdříve viděla film. I když se řadí spíše mezi 'béčkové' počiny a některé nestvůry nejsou tak moc strašidelné, pro mě je to lákavé téma a film mě i tak bavil. Líbilo se mi herecké obsazení i celkové téma. A tak jsem bádala a sháněla knihu, kterou nebylo lehké vypátrat. Ta totiž vyšla poprvé někdy koncem 19. století. Nakonec se podařilo mému bráchovi jednu velice starou kopii sehnat a tak jsem měla možnost knihu a film porovnat. V tomto případě si však scénárista vzal jen malý základ z příběhu a film je pak naprosto o něčem jiném...


poster Denník Bridget Jonesovej
Bridget Jones
Vydáno bylo několik knih a zpracováno několik filmů. Já zatím měla možnost vidět jen dva. V tomto případě jde o vyprávění ze života jedné věčné smolařky. Spousta lidí si to oblíbila, i když v mém případě se spíše přikláním k filmům. U toho se člověk může pobavit. Kdybych to četla, dost pochybuji, že bych se u toho tak nasmála...


poster V jako Vendeta
V jako Vendeta
Z fimu se stal tak trochu zvláštní snímek, u kterého jsem postrádala hlavu a patu. Mám pocit, že se v něm asi hrálo na vizuální stránku než na děj. Pro mě to bylo trochu nepochopitelné a abslutně nic si z toho nepamatuji. V tomto případě mě ani kniha nijak neláká a nehodlám ji zkoušet. Ale pokud se tu najde nějaký fanda filmu, tak máte možnost zkusit i předlohu...


poster Chladná hora
Návrat do Could Mountain
Možná znáte, možná neznáte. Pokud ne, doporučuji film i kvůli hercům. Jde o moc pěkný příběh o lásce, o těžkém životě v dřívější době, o postavení lidí a tak dále. Takové drama. Každopádně si můžete nejdřív přečíst knihu, která byla napsána v roce 1997...


poster poster Cesta kolem světa za osmdesát dní
Cesta kolem světa za 80 dní
Kdo by neznal. Klasicka Julese Verna, která byla zpracována už tolikrát, že to snad nejde ani spočítat. Já si pamatuji hlavně animovanou verzi, kterou jsem sledovala už jako prcek v televizi :-) Jak já na to s oblibou koukala. Z dalších filmů mi momentálně utkvělo v paměti asi provedení z roku 2014 s Jackie Chanem...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

8 komentářů:

  1. Mě se první dvě knihy Bridget nelíbí, pro mě jedny z nejhorších knih. Naopak filmy miluji a třetí a čtvrtý díl knih také už není tak špatný.
    Soutěž s Catrice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z toho mám právě obavu, nemusím číst úplně všechno, že jo :-)

      Vymazat
  2. Ha, já naopak V jako Vendeta naprosto zbožňuji! :D Sice je film jiný než ten komiks, ale líbí se mi obojí. No a tu komiksovou předlohu i vlastním, vlastně je to jedna z nejdražších knih, které doma mám. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tomu nějak nepřišla na chuť a pamatuji si z toho akorat herce :-D

      Vymazat
  3. Nejvíc mě láká asi Nratrstvo Neohrožených. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Willy Fog... to už je let, co jsem ho viděla :D Docela mám chuť mrknout na něj znova. Verneho knížky mě popravdě docela nudí, na mě je to moc popisů. Ale příběhy vymyslel skvělé :)

    Jinak znám akorát Deník Bridget Jonesové a to mi bohatě stačily filmy. Na knihy nemám energii :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsme na tom stejne... klasika je skvela, ale mnohdy se cist neda, lepsi jsou filmy :-)

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne