MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

04 června, 2017

Shrnutí týdne #151

neděle, června 04, 2017 4 komentáře
Jako každá neděle i tato znamená týdenní shrnutí, jak dění na blogu, tak celkově u mě... Celý týden jsem se těšila na dovolenou, která mi včera začala a tak jsem se snažila to nějak přežít. Byla to námaha, protože v práci není mnoho věcí k radosti, tak alespoň díky tomuto jsem se měla na co upnout...

Hned v pondělí jsem sepsala článek s přehledem toho, co jsem si za květen koupila, jaké recenzáky jsem získala a kolik jsem toho přečetla. Nastřádala jsem 17 knih, jedny omalovánky a co se týče čtení, tak jsem zvládla pouhé čtyři knihy... Na červen jsem se už připravila jinak. Zaměřuji se hlavně na svoje čtivo, takže dočítám recenzák od Hostu a pak se pouštím do dvou bichliček, Illuminae a Jonathana Strange...


Ve středu skončila soutěž o knihy. Nechala jsem ji běžet skoro měsíc, aby se nastřádalo co nejvíce soutěžících. Nakonec se zapsalo 34 lidí, což jsem moc ráda, měla jsem obavu, aby to nebylo slabší... Vítězové jsou už vybráni a kontaktováni, balíčky pošlu v pondělí, protože si musím zaběhnout pro nějakou zásilku. Tak jsem zvědavá, co tam na mě čeká :-)

I když to bylo těžké rozhodování, nakonec jsem ukončila svůj blog o Avataru. Za ty roky, co běžel, mě nějak přestal bavit, i díky neustálému odkládání natáčení dalších filmů, ale tak nějak už to nebylo ono. I dříve jsem měla webovky o několika filmech, ale člověk tomu časem ztrácí na chuti a tak jsem se rozhodla se jednoho takového závazku zbavit. Docela mě to mrzelo, ale bylo na čase jít dál a věnovat se něčemu plnohodnotnějšímu a to je momentálně tento blog...

V druhém koutku jste mohli najít článek s dalšími záložkami, které jsem vyráběla pro cestu do Prahy. Máte je k dispozici i ke stažení a vytištění, pokud by měl někdo zájem. Nicméně brzy bude určitě nějaká soutěž o ty, které mám doma :-)


Celý včerejšek jsem strávila u mamky na zahradě a téměř celou dobu četla. Ale bylo docela vedro, takže se toho zase tak moc dělat stejně nedalo... Myslím, že když se do toho ještě dnes večer opřu, knihu konečně dočtu. Maggie se lehce proběhla a pak se taky válela... Je to prostě stejný lenoch jako já :-) Večer jsem si pak doma pustila seriál, řekla jsem si, že je na čase trochu dohnat všechny ty zameškané díly, ale jak jsem tak zjistila, tak Agents of Shield sleduju už jen tak napůl, protože je to strašně protahovaný a The 100 přestanu sledovat úplně. Jsem ve čtvrté řadě a jsem z toho naprosto otrávená. Dál už to nejspíš nezvládnu. Ale brzy začne zase Poldark, Teen Wolf a v září konečně Cizinka :-D


No a dnes? Byla jsem na brigádě. A pak jsem si chtěla zajít konečně pro ty knížky do knihkupectví. No co myslíte, že se nestalo? Celý den dusno a vedro, tak se přihnala bouřka. Ale s takovým vodopádem, že ani stěrače auta to naprosto nestíhaly. Voda všude stála a tekla proudem, tak tak, že to některým autům neteklo i dovnitř, jak byla vysoko. A pak tady před barákem, bourají nějaké budovy a mají okolo ochranný plot, tak ten plot spadl na chodník. Ještě že tam nikdo nešel nebo to nespadlo kousek dál na stojící auta. Takže si dovedete představit, že v tomhle někam jít, by byla sebevražda. Prostě mi to není dopřáno a knihy si budu muset jít koupit zase jiný den :-P

No nic, já tedy zase běžím, jdu pokračovat ve čtení...V televizi toho taky moc není. Tak hezký zbytek dne... :-) A jaký jste měli týden vy?



A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Taky koukám na The 100 a Teen Wolf, ale jsem hoodně pozadu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja obvykle koukam hned po odvysilani, ale ted mam nejake stagnovaci obdobi... :-)

      Vymazat
  2. sedmnáct knih je poměrně slušné číslo :-) Ještě pořád máš kam dávat ty stohy knih ? Já jsem si začala pořizovat knihy i v eformě, neboť mi doma rapidně ubývá místa :-D

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne