MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

19 února, 2017

Shrnutí týdne #136

neděle, února 19, 2017 4 komentáře
Zdravím vás u dalšího shrnujícího článku, tentokrát jsem po dovolené úplně na článek zapomněla, takže rychle dopisuji jako o život a vkládám s včerejším datumem, ať v tom mám pořádek ;-)

Jak už jsem říkala, celý týden jsem měla volno, akorát o víkendu už jsem nastoupila do práce v plné polní. Naštěstí jsem byla v papíru, takže jsem si dělala svoje a měla klid, pak jsem se šla uvolnit ke skládání knih... :-) Takže jsem to přežila. Ale to je konec týdne. Takže co se dělo od pondělí? Víceméně jsem odpočívala, kromě toho, kdy jsem byla s mamkou nebo šla do města. S holkama jsme si zašly na zákusek, já zaběhla do Levné knihy (opět nic k vidění) a podobně. Ve čtvrtek jsme s mamkou jely pro miniaturní knihovničku, kterou jsem jí pak složila, hned si tam naskládala těch svých pár knížek a byla štastná jak blecha. Třeba ji to taky chytne a bude víc číst, alespoň přes zimu, protože v létě se pořád vrtá na zahradě :-D

Celý týden jsem čekala, že mi přijdou zamluvené recenzáky, ale k mému zklamání, zatím nic. A to jsem měla takové plány, jak to díky volnu stihnu hezky všechno přečíst. Takže zatím čekám dál a doufám, že se brzy dočkám. Každopádně jsem se donutila sednout nad Královnu ohně a konečně ji po několika týdnech dočíst. A povedlo se, mám ji z krku a tak mám volné ruce a můžu brát další četbu ze zásoby... Hned jsem přelouskala Bronzový klíč, další díl Magisteria, který se četl úplně sám, takže za dva dny bylo hotovo. A nyní jsem se pustila do dobrodružství druida Attika v dílu Napálený. Už od samotného začátku se prohýbám smíchy, takže jsem opravdu spokojená s výběrem :-)


A aby toho nebylo málo, hodně jsem se rozjela s novým přírůstky. Jako první jsem využila toho, že mamka potřebovala zajet pro nové brýle a než je vyzvedla, tak jsem zaplula do knihkupectví. Nemohla jsem sehnat knihu Pět od Ursuly Poznanski, první díl k Slepým ptákům. Tam ji naštěstí měli, tak jsem ji raději hned vzala, dokud je k dispozici. Pak jsem si přes bazar sehnala sérii Inkarceron. Původně jsem to jen zvažovala, ale ty obálky jsou tak krásné a nakonec, z druhé ruky ušetřím, takže jsem si je objednala. Posledním bazarovým kouskem byla kniha My ostatní tu prostě žijem. Patricka Nesse znám díky sérii Chaos, která se mi opravdu zalíbila, proto jsem si řekla, že zkusím i toto. A hned jsem si hrála s nasvěcováním obálky. Opravdu je hezky vidět ve tmě :-P


Samozřejmě s delším volnem přišel i čas na nějaké ty filmy a že jich nebylo zrovna málo. V posledním článku jsem shrnula pár slovy jedenáct kousků a další už jsem si raději nechala na článek nový. Jeden film horší než druhý, moje ruka vybírala v poslední době špatně. Ale když oni vždycky slibují hory doly a ono tomu tak vůbec není...

poster poster poster poster poster poster poster
poster poster poster poster

Udělala jsem si čas i na druhou půlku mého blogu a sestavila návod na facebook widgety. Tedy, pokud uvažujete, že byste si dali na stránky facebook vašeho blogu, třeba do menu a nevíte, jak přesně na to, v návodu najdete hned několik možností, jak tento widget vytvořit...

A to je víceméně z týdne vše. Nebudu vás zatěžovat zbytečnými detaily. Mějte se hezky a nezapomeňte zmínit, jaký jste měli týden vy. :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Máš za sebou celkem pohodový a povedený týden řekla bych :) Se sérií Anthonyho Ryana stále váhám, nevím, jestli se mi do toho chce :), co si chci ale přečíst určitě, je My ostatní tu prostě žijem. Od Patricka Nesse jsem si zamilovala Volání netvora (opravdu moc doporučuji, jestli jsi ještě nečetla), takže jsem zvědavá i na tuhle jeho novinku. :)
    Ať se vydaří i následující týden a měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji, i Volani netvora mam na seznamu... takze jednou ho urcite poridim :-)

      Vymazat
  2. Pěkný týden, My ostatní tu prostě žijem si taky musím pořídit. Stihla jsi toho dost:-)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne