MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

02 října, 2016

Shrnutí týdne #116

neděle, října 02, 2016 2 komentáře
Tento týden nám počasí ukázalo jedny z posledních teplých dní se sluncem. Jak to tak vypadá, ode dneška už bude předvádět jen pravý podzim. Je tedy nutné se připravit na pár měsíců v pološeru a zimě, s čajem a dobrou knihou. Co říkáte?

Já jsem na tohle počasí vyzbrojená. Nejen, že mám doma hromadu knih, které ještě nemám přečtené (při posledním sčítání to je šílených 57), ale mám zásobu i omalovánek. Do sbírky od Johanny Basford se mi podařilo ukořistit další a to Magickou džungli. S omalovánkami jsem spokojená. Autorka se opět vyřádila a připravila opravdu kvalitní obrázky. A k mé velké radosti by letos ještě měla vyjít vánoční kniha, na kterou se šíleně třesu :-)



Aby blog příliš nestál, sepsala jsem předposlední díl se starými knihami, které doma mám. Představila jsem vám pět kousků, většinu určitě znáte. Tak jako v předchozích článcích jsem uvedla jen pár informací, protože většinu z těchto knih jsem nečetla. V některých případech to časem napravím, ale u některých to není možné :-) Pokoušela jsem se o to, ale prostě mi to nesedne.

Vcelku rychle se mi povedlo přečíst Ódinovo dítě, které mě nadchlo. Kniha se mi moc líbila, přestože některé věci byly ihned odhadnutelné a navíc ani samotný obsah není nijak novátorský. Ale v tomto případě mi to vůbec nevadilo. Bylo to čtivé, napínavé a mělo to jiskru. Jsem ráda, že jsem si nakonec knihu pořídila a nenechala se přesvědčit sama sebou, že těch sérií už mám přece dost.


Nyní mám rozečteno Bez šance. Bohužel už jsem to nestihla přečíst v září v rámci mé výzvy, ale vůbec mi to nevadí. Zítra to určitě napravím a pak se neplánovaně pouštím do Obrazu Doriana Graye. Ano, přidala jsem se do čtenářského klubu a tato kniha tam byla vylosovaná. Já ji loni vyhrála a zatím jsem ji nechávala ležet bokem, tak toho alespoň využiji. Do klubu se zapojím jen, když se mi to bude hodit, budu mít čas a bude se mi chtít daná kniha číst. Jestli chcete, podívejte se zde a můžete se k nám přidat :-)



Vzhledem k tomu, že nám začal nový měsíc (přehled toho starého v kostce najdete v tomto článku), naplánovala jsem si nové knihy ke čtení. tentokrát to kvůli času a počtu stran jsou jen tři různorodé kousky. Vyplňovat to samozřejmě budu recenzáky, tak se jen modlím, abych to zvládla :-) Máte také nějaký plán?


Jinak jsem ráda, že už konečně začíná seriálová sezóna. Alespoň ty moje vybrané už po pauze začaly vysílat. Například Big Bang Theory, Agents of Shield a podobně... Takže když vyloženě nebude nálada na čtení, mám to čím prokládat :-) Jen doufám, že to s přibývajícími řadami nebude horší. Už mám pár takových rozkoukaných, které mě prostě přestaly bavit. Ale nedokážu si jen každý den číst, potřebuji i na něco koukat... Pokud máte tipy na nějaké opravdu dobré seriály, neváhejte se pochlubit.

Tenhle měsíc pro mě bude poněkud hektický, tak se mnou buďte trpěliví. V práci začíná období chystání jedné akce za druhou a ke konci se připravují už i vánoce. Takže se mám na co těšit. Zase samé stresování. Můžu vám říct, že díky moji práci jsem úplně zaklapla dvířka za svátky a vánoce už vůbec neřeším. Přestalo mě bavit péct cukroví, dělat si doma výzdobu a podobně. Snažím se je ignorovat, jak jen to jde... Je to docela škoda, ale jsem přece jen dost velká na to, abych to tak prožívala. Alespoň než přibudou do rodiny nějaký prťata... Uvidíme i doma s rodinou, jestli nezavedeme nějaké nové zvyky, spíše abychom si užili volno, než abychom lítali po obchodech a sháněli dárky nebo stáli celé dny u plotny či trouby. Mělo by to být o klidu u pohádek a společném trávení času...

Ale nechme tohle téma ještě ležet. Času máme dost. Příští týden se můžete těšit například na filmový přehled toho, co jsem viděla za poslední dobu. Nebo knihy, které mi tento měsíc vychází a já je nutně potřebuji. Stále přemýšlím nad tou objednávkou, ta je jistá, první týden v listopadu, jen zatím nevím s tím počtem knih :-) Jak jste na tom vy? Kolik jste si letos pořídili knih a kolik jich ještě máte na seznamu?


To bude asi vše. Od rána jen uklízím a vařím, takže nejvyšší čas zase sednout nad knihu. Mám přečtené dvě třetiny a do zítřka to prostě dám :-P Tak se mějte hezky, užijte se zbytek neděle a zase příště ahoj...


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Nejkrásnější jsem četla, je to fajn novela, ale na ostatní knihy Marissy Meyer teda nemá :)
    A bez šance stále čtu...

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne