MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

07 února, 2016

Shrnutí týdne #82

neděle, února 07, 2016 čeká na komentář
No dnes mám za sebou šestý pracovní den a jsem docela dost unavená. Zítra mám volno, ale za ten jeden den těch sil asi moc nenastřádám... Nicméně jsem tu s dalším menším přehledem dění za celý týden...

Jedinými úpravami blogu jsou nějaké detaily v menu. Přidala jsem box, kde se dozvíte můj update ve čtení. Pokud tedy zrovna něco čtu a zaktualizuji to na goodreads, po pár minutách uvidíte v menu, jak daleko jsem v dané knize. A pak jsem přidala i box s podobným přehledem, ale tentokrát jde o postup v mých omalovánkách... :-) Je to tak trochu i pro mě, abych viděla, jak moc mi toho zbývá, vzhledem k tomu, že letos vyjdou další dvoje omalovánky od Johanny Basford a jak se znám, nevydržím si je nekoupit :-D

Mým největším knižním radostným balíčkem je ten únorový a pravděpodobně jediný v tomto roce, co se týče počtu objednaných knih. Trošku jsem se rozšoupla a udělala jsem si po vánocích radost. Koupila jsem si oba díly Kostičasu, nakonec jsem neodolala a chtěla jsem to papírově. Dále Kroniky železného druida. První dva díly jsem měla na recenzi a z této série jsem nadšená. Moc se mi líbí. No a pak jsem dokupovala díly, abych zkompletovala série - Magisterium a Démonskou sérii...

Další objednávkou byl mini balíček. Jednu knihu jsem objednávala pro kolegyni a druhou pro sebe. Já si vybrala Plamen, který měli v buxu ve výprodeji za pouhých devět korun. První dva díly jsem měla z levné knihy, takže jsem byla ráda, že nakonec jsem nemusela poslední díl kupovat za šílené tři stovky. Pěkně mi to vyšlo...

Po několika dnech jsem dočetla Serafinu, tedy její druhý díl, který jsem získala na recenzi. Kniha pro mě měla hodně mínusových bodů, ale nebylo to až tak špatné. Myslím, že autorka si mohla dát více záležet, ale celkový dojem nakonec dal na průměr... A teď dočítám Jackabyho. Takže brzy očekávejte recenzi :-)

A to je asi z toho hlavního všechno. Takže hezkou neděli všem :-)

A abych nezapomněla, udělala jsem pro vás takový malý knižní kvíz. Je to jen zkušební malé luštění. Pokud by vás to bavilo, mohla bych z toho udělat někdy i luštící výzvu o ceny :-) Takže pokud jste dočetli až sem, najdete ji pod tímto odkazem :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne