MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

08 listopadu, 2015

Shrnutí týdne #69

neděle, listopadu 08, 2015 čeká na komentář
Ahojte, máme tu konec dalšího týdne a opravdu to strašně letí, to snad nemusím ani říkat. Počasí se nám začíná horšit a už vypadá skoro jako zimní. Žádné sluníčko, věčně zima a mlhy... Ale na zpestření máme aspoň naše knihy, že? :-) Já zrovna dneska budu trošku upravovat knihovničku, teda přitloukat poličky ke stěně knihovničky, aby udržely tu váhu :-P

Tento týden jsem udělala tak trochu soutěžní. Byly tu už dvě bleskovky, které jsou ukončené a jedna běží právě dnes do půlnoci. Tak se zapojte, pokud chcete nějaké nové knižní záložky :-) Tyto víkendové proběhly hlavně jako poděkování za vaše návštěvy, protože v pátek došlo k pokoření další tisícové hranice, tím pádem se tu sešlo už krásných 22 000 návštěvníků :-D

Na čtení teď bohužel moc času nemám a to mě mrzí, ale v práci je to teď vysilující. Bývám tam denně docela dlouho a domů chodím šíleně unavená. Trávit vánoce v obchoďáku zničí nejednoho... Takže doufám, že po novém roce se to opět zlepší. Vždyť letos jsem měla některé měsíce i víc jak šest knih (u mě to je co říct, chápu, že někteří zvládnou i dvacet :-P). Nicméně zpátky k tématu, stihla jsem přečíst Pád noci, který jsem získala na recenzi. Čtení to nebylo vyloženě špatné, ale dobrá polovina knihy byl strašný slaďák (na to, že autor je muž...). Víc zjistíte v mém skromném článku.  Po dočtení jsem se opět vrátila k Harrymu. Jsem stále u druhého dílu, což není velký pokrok, ale dnes to nejspíš dočtu a vrhnu se na další díl. Měla jsem původně v plánu číst o víkendu Pána věže, ale pošta jaksi nebyla schopná mi ho zavčas doručit :-( Fakt zkažený víkend, tak moc jsem se těšila ;-(

I na omalovánky už je toho času méně. Obvykle večer lehnu k televizi a do deseti minut nevím o světě, ale podařilo se mi pár chvil vyšetřit a udržet oči a mám dokončenou dvoustránku v Čarovném lese. Podívat se můžete zde. A abych toho neměla málo, přikoupila jsem si i Ztracený oceán, takže mám další práci navíc. Kniha se mi líbí, má pevný papír, který nebude propuštět fixy, takže kniha působí hodně 'tluště', obrázky jsou opět krásné, ale díky tomu, že mám zatím troje omalovánky od Johanny Basford, můžu říct, že se jí nejvíc povedl zrovna Čarovný les. A jako první obrázek z oceánu jsem samozřejmě musela udělat ten úvodní se jménem :-)

A abych se nenudila, tento týden jsem si navíc přidělávala práci s designem blogu. První věcí byl obrázek do článků s ukázkami knih. Udělala jsem titulku jako obecný obrázek, abych nemusela kvůli každému článku vyrábět sólo. Je to hlavně z časových důvodů, prostě nebylo v mých silách si s tím pořád tak hrát. Sice to bylo hezčí a propracovanější, ale musím šetřit drahocenými minutami... :-) A včera jsem k tomu přidala i pár změn v celkovém vzhledu. Šlo hlavně o změny v hlavičce a jejího menu. Pak malá změna podtržení nadpisů a tím to nejdůležitější skončilo. Hlavička teď bude taková přizpůsobovací. Bude se měnit podle mých nálad, ročních období a tak podobně. Snad se všem líbí, ale zatím byly jen kladné odezvy :-) ♥

Dlouho jsem přemýšlela co s blogem. Příjde mi, že spoustu věcí jsem zapomněla publikovat, zapomněla jsem jakým rubrikám jsem se věnovala. A pak jsem na facebooku narazila na trailer z chystaného Hunger Games a rozhodla jsem se vyzkoušet udělat zase nějaký ten gif. Byla docela legrace si vzpomenout, jak jsem to dělala, ale k nějakému výsledku jsem se dobrala a vy se můžete juknout tady...

Je něco, co vám tu chybí, co tu dlouho nebylo? Nějaké připomínky? Klidně se vyjádřete :-) Budu ráda za každou odezvu. Já si jdu tedy číst Harryho, vy nezapomeňte soutěžit a pochlubte se, co čtete právě vy? Hezkou neděli všem :-)

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne