MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

02 listopadu, 2015


Recenzní e-kniha


Při výběru této knihy jsem počítala s něčím temným a napínavým. No nakonec to dopadlo úplně jinak.

Musím začít jedním menším, možná větším, mínus. Co mi hodně vadilo, že kniha vzhledem ke stojí velikosti (pouhých dvě stě stran), se skoro do poloviny zabývala romantikou. Hlavní hrdinka Rachel se po temné minulosti snaží začít žít normálně. A to tak, že se dá dohromady se svým kamarádem. Vše vypadá nadějně a spolu jsou velice šťastní. Takže dobrých více jak 40% knihy se zabývá jejich vztahem, tím jak jsou do sebe zakoukaní a podobně. Což mi přišlo zbytečně protahované, mohlo to být kratší, jen načaté a pak to mohlo pokračovat tím nejdůležitějším, tou napínavější částí.

Teprve potom totiž přijde ten hlavní záporák a vše se zvrtne. Tím pro mě začala ta zajímavější etapa příběhu. I když se to zbytečně zamotávalo, bylo to místy hodně komplikované a kombinované, bavila mě druhá půlka nejvíce. Chvíli jsem si nebyla jistá, zda jde o realitu nebo duševní problémy Rachel. Trochu mě to mátlo, protože tam byly různé náznaky. Druhou věcí, která mi tam moc neseděla, byl Rachelin zvláštní sen. Ten mi nepřišel zrovna důležitý, kdyby tam nebyl vůbec, asi by se to bez něj obešlo.

Když bych měla knihu hodnotit jako celek, byla vhodná jako odpočinková četba, která má své mouchy. Rychle a pohodově se četla. Začátek příliš moc romantiky, pak následuje napětí, které mohlo být dramatičtější a na konci klišé závěr, který zůstává otevřený pro další díl. I přes to dávám knize lepší tři hvězdičky. Po konečném dumání bych čtyři dát asi nemohla, čekala jsem něco více temnějšího a hororovějšího. A jelikož člověk nemůže pořád číst jen náročné knihy, tak se takovýto výtvor vždycky hodí pro relaxaci :-)


Rachel pochopila jeho narážku a nekomentovala ji. Uměla si představit, co by následovalo.

Informace o knize

Název knihy:
Originální název:
Série:
Pořadí v sérii:
Autor:
Žánr:
Rok vydání:
Počet stran:
Nakladatelství:
ISBN:
Pád noci
Pád noci
Pád noci
1
Alexander Stainforth (David Kaps)
Fantasy
2015 originál
200
Čas
978-80-7475-080-9

Anotace Databazeknih.cz:
Rachel Adamsová unikla před dvanácti lety ze spárů sériového vraha. Traumatický zážitek ji natolik poznamenal, že se rozhodla soustředit jen na svou kariéru. Ta se však nevyvíjí očekávaným směrem. Rachel tedy využije pracovní nabídku svého přítele Charlieho Parkera a odjíždí do Kanady, kde si konečně přiznává, co k Charliemu cítí. Jejich láska ji osvobozuje od minulosti a naplňuje ji štěstím, které dosud nepoznala.
Krátce poté jí však někdo začne usilovat o život. Někdo, kdo ji velmi dobře zná a kdo se neštítí použít jakékoli prostředky k tomu, aby mu patřila. Kolo zběsilých událostí se roztáčí a Rachel si musí vybrat, komu uvěří. Bude to agentka FBI, která Charlieho označila jako podezřelého, nebo temný přízrak s rudýma očima, jenž už jí jednou zasáhl do osudu?
Rachel ví jediné – konec je nablízku a ona musí udělat všechno pro to, aby zachránila nejen svou duši…

Odkazy: knihcentrum


"Teď půjde po nás," zašeptala Hillová a ochranitelsky se postavila před Rachel.

Ukázka z knihy

Kde koupit knihu


Informace o autorovi

foto: Tomáš s knihou

Databazeknih.cz: Alexander Stainforth (vlastním jménem David Kaps), je mladý český autor, který se proslavil románovou ságou o Lady Jane. Dosud napsal deset knih. V nakladatelství Daranus mu vyšel thriller Tušení zla, sbírka povídek Kočka na lovu a romantická sága o Lady Jane.


Za recenzní e-knihu děkuji knihkupectví KNIHCENTRUM.



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

1 komentář:

  1. Možná, že na odpočinek si ji někdy vezmu, ale rozhodně po jejím přečtení momentálně zrovna dvakrát netoužím.

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne