MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

12 listopadu, 2015

 
Nesmí chybět ani malé seznámení s filmovým zpracováním...

Poster undefined 
       Harry Potter a vězeň z Azkabanu

Harry Potter a Vězeň z Azkabanu


Fantasy / Mysteriózní / Dobrodružný / Rodinný
Velká Británie / USA, 2004, 141 min

Režie: Alfonso Cuarón
Předloha: J. K. Rowling (kniha)
Scénář: Steve Kloves
Kamera: Michael Seresin
Hudba: John Williams
Hrají: Daniel Radcliffe, Rupert Grint, Emma Watson, Pam Ferris, Emma Thompson, Tom Felton, Geraldine Somerville, Lenny Henry, Matthew Lewis, James Phelps, Oliver Phelps, Mark Williams, Robbie Coltrane, Julie Walters, David Thewlis, Maggie Smith, Alan Rickman, Gary Oldman, Michael Gambon, Miriam Margolyes, Dawn French, Julie Christie, Timothy Spall, Warwick Davis, Robert Hardy, Richard Griffiths, Fiona Shaw, Harry Melling, Bonnie Wright, Lee Ingleby, Bronson Webb, David Bradley, Adrian Rawlins, Jamie Waylett, Chris Rankin, Devon Murray, Josh Herdman, Alfred Enoch, Jim Tavaré, Genevieve Gaunt

Obsah
Třináctiletý Harry Potter znovu nerad tráví své další prázdniny u rodiny Dursleyových, letos navíc se zlou tetou Marge. I přes přísný zákaz používání kouzel jí Harry promění v obrovský balón a v noci uteče záchranným autobusem do hospody Děravý kotel. Zde se setká s ministrem kouzel Korneliem Popletalem, který ho překvapivě za jeho provinění nepotrestá. Je to proto, že z vězení v Azkabanu uprchl nebezpečný čaroděj Sirius Black, který podle legend přivedl lorda Voldemorta k Harryho rodičům a je tak zodpovědný za jejich smrt. Nyní Voldemort usiluje také o zabití Harryho. A aby nebyl všem hrůzám konec, hostí Bradavická škola hrozivé azkabanské stráže, zvané mozkomoři. Ti mají za úkol ochraňovatt Harryho a další studenty před černým čarodějem. Střetnutí mezi Harrym a záhadným vězněm Siriem Černým se zdá být nevyhnutelné. Harry Potter bude potřebovat veškerou možnou kuráž, kouzla a podporu, aby dokázal odhalit pravdu a vazby na tajemnou minulost.


Obrázky z filmu

(použito z google.cz)





Trailer 




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne