29 dubna, 2015

Projekt pořádá Syki

JarniDumani2
Ne nadarmo se říká, že žádný učený z nebe nespadl. Jak jste na tom na poli sebevzdělávání vy? Už jste si přečetli nějakou takovou knihu? Pomohla vám v něčem? Opravdu jste si po jejím dočtení odnesli do života něco, co i nadále praktikujete? Jak se na takové knihy vůbec díváte?

Tak tohle bude asi hodně krátké psaní. Pokud mám brát za samovzdělávací knihy učebnice, například jazykové, tak to jsem snahu měla. Po škole jsem se chtěla učit při práci, procvičovat, abych nezapomínala. Ale jak to tak bývá, chybělo mi donucení, to správné nasazení. Takže velmi brzy bylo po všem :-D A teď už na to není ani času. Buď jsem v práci nebo doma čtu knihy, koukám na filmy a seriály a nebo stavím modely. A času je málo. A především i chuť.

Ale pokud to mám brát i jinak, mám doma třeba spoustu knih o Egyptu. O jeho historii. Protože tu mám strašně ráda, hodně mě zajímá. Ta kultura, památky a podobně. Jenže tak nějak jsem si nenašla čas je pořádně přečíst. Jsou docela náročné, aspoň některé z nich. Je to spíše jak pro studenty. Takže jsem obvykle tyto knihy načala a už nedočetla. Ale to mi nevadí. Jsem i přesto ráda, že je mám doma...

Před lety jsem se také pokoušela naučit php. Chtěla jsem svoje webovky vylepšit a naučit se taky něco modernějšího než html. Nakonec jsem to také vzdala. Bylo to na mě moc složité. Koupila jsem si na to i učebnici. Zatím to zůstává v pozadí, ale třeba někdy najdu energii se k tomu zase vrátit :-)

Jinak marně přemýšlím, ale vzhledem k tomu, jak se do všeho musím přemlouvat, asi už nic jiného nemám a ani se ničemu nevěnuji. Takže samovzdělávání je u mě hodně na 'štýru' :-D Jak vidno, nemůžu se k ničemu dokopat, takže raději čtu klasickou literaturu. A teď se pochlubte vy, jsem zvědavá :-)