MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

25 ledna, 2015

Tak, čím začnu dnes? Asi tím, že se počasí totálně zbláznilo. Taky k vám přišla taková chumelenice? To není možný, příroda si to nemohla vybrat na vánoce a poslala to až teď. Jsem zvědavá, jak se dostanu do práce...

Ale zpátky k blogu... Tento týden jsem si trošku pohrála s knižními záložkami. Vytvořila jsem tag záložky, tvořené slovy a tvarované do písmen, obdélníků apod. Nevím síce, jak moc se vám to líbilo, ale některé se na d-artu ujaly :-) Pokud jste je přehlédli, tak tady je článek a článek.

V rámci projektu Společného čtení Nástrojů smrti jsem vydala další článek. Je to jen stará recenze, kterou jsem psala loni. Ale už jsem se po dvou přečtených knihách tohoto týdne, Temné bratrstvo a Poslední čarodějku, konečně dostala na poslední díl série Nástrojů smrti, ke knize Město nebeského ohně. Můžu vám říct, že je to opravdu pěkná bichlička :-D

Musím se přiznat, že za leden jsem rozšířila knihovnu o opravdu velký počet knih. Naposledy o tři knihy, Píseň krve (za což jsem hrozně ráda, že už ji mám papírově), Spáleniště: Zkouška a právě zmiňované Město nebeského ohně. Byla jsem vyjímečně nakupovat v kamenném obchodě, což bylo super, procházet se mezi těmi všemi knihami, ale zároveň je to tak strašně velký rozdíl v ceně...

No a nakonec vám chci připomenout, že před námi je poslední týden soutěže o knižní záložku. Takže máte ještě šanci... Vím, že výběr není převeliký, ale jde o zbylé záložky z předchozí soutěže. Příště už vymyslím něco jiného. Soutěž běží už asi dva týdny, aby se sesbíralo co nejvíc lidí. Zatím je přihlášeno jen asi sedm. Nečekají vás žádné soutěžní otázky, stačí se jen zapsat a jste v losování...

No, a to je v tomto týdnu už asi vše. Uvidíme se v tom příštím :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne