MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

18 ledna, 2015

Začátkem týdne jsem spustila soutěž o knižní záložky. Pokud máte zájem, stále se můžete zapojit. Nechávám ji běžet až do konce měsíce...

Pro můj druhý blog jsem po dlouhé době předělala layout tak, aby byl co nejvíc podobný tomuto. Mám ráda oba blogy co nejvíce sladěné :-) Takže podívat se na něj můžete zde...

Za poslední týden mám trochu knižní horečku, protože jsem nakupovala hned dvakrát. Nejdříve jsem si udělala ve svém oblíbeném knižním obchodě objednávku na knihy, abych doplnila své neúplné knižní série. Dalším nákupem byla návštěva Levných knih, kde jsem si koupila další hromádku. Ale samozřejmě ta hromádka stála mnohem míň, než obejdnané knížky :-) Mimo to mi dorazila další kniha na recenzi, takže s tou rozečtenou bych si měla trochu pospíšit...

Tak jak jsem před chvílí napsala článek, slavila jsem tento víkend narozeniny a dostala jsem spoustu pěkných věcí... Kniha nebyla žádná, ale to vůbec nevadí, protože mi udělaly radost modely, lampička na čtečku, sladkosti, nové nože (chápejte, s těmi tupými starými jsem neukrojila absolutně nic) a spoustu dalšího :-D

No a na závěr to nejlepší. Tento týden se překonala hranice 14000 návštěv. Radostí jsem div neskákala do stropu. Udělalo mi to strašnou radost. Ani nevíte jak. Jsem vždycky potěšená, když vidím ty čísla. Chápu, že spousta lidí bloguje a nějaká návštěvnost je třeba vůbec nezajímá. Ale pro mě je to ukazatel toho, jak se vám tu líbí. A jelikož spoustu lidí poznám díky komentářům na blogu a facebooku, vím, že jsou to opravdu pravidelní hosté. A jsem za to ráda. Takže ještě jednou moc děkuji a hezký zbytek neděle...


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne