MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

02 srpna, 2013

Postupně tu popíšu celý program. Bude to však zatím jen to, co sama znám. Ale třeba se někomu začínajícímu bude hodit...

Můj návod.

Kopírovat se zdrojem!


POPIS ÚVODNÍ OBRAZOVKY


1. okno se seznamem knih, je rozdělené podle sloupců, které si nastavíte. Nějaké sloupce jsou přednastavené, nějaké si můžete sami vytvořit, viz. Calibre průvodce - Vlastní sloupce...

2. Podrobnosti o knize - v této části se ukazují informace o knize a její obálka, seznam informací se ukazuje podle toho, co si nastavíte (Calibre průvodce - panel Podrobnosti o knize)

3. panel nástrojů (podrobněji v Calibre průvodce - panel nástrojů)

4. v této části sledujete, zda je aktualizace programu ke stažení, vypínáte/zapínáte panel Podrobnosti o knize (č.3), vypínáte/zapínáte Prohlížeč štítků (č. 5), zobrazujete/skrýváte obálku knihy

5. Prohlížeč štítků (podrobněji v Calibre průvodce - Prohlížeč štítků)


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne