MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

17 května, 2013

Tento plugin slouží k doplnění pluginu Goodreads. Díky němu se můžete synchronizovat přímose stránkou. Pokud stránku budete využívat jako databázi a budete si na ní ukládat seznam knih, které jste četli, můžete to dělat přes calibre...

Můj návod.

Kopírovat se zdrojem!

Nejprve si otevřete stránku Goodreads.com a zaregistrujte se - jméno (já dala hned přezdívku), email a heslo.


V horní liště vyberte My Books.

V příkladu použiju knihu, kterou jsem si nedávno koupila v elektronické podobě...

Vlevo dáte add shelf ()a zadáte například název police jako Fantasy...



A nyní otevřete Calibre a pokračujte takto...

Plugin nainstalujete následovně:


Po instalaci se vám objeví v liště tato ikonka . Kliknete na šipku a otevře se vám následující nabídka

Klikněte na Upravit modul. V následujícím okně nahoře rozevřete nabídku u Select Goodreads User a napíšete své jméno, které jste si na webu zvolili. Potom kliknete na ikonku Authorize Plugin with Goodreads. Tím se vám synchronizuje Calibre s vaším účtem. A potom níže klikněte na Refresh Shelves. Zobrazí se vám seznam knih, některé položky jsou automaticky generované, a jedna položka je námi udělaná Fantasy.


Nyní vyberte knihu, kterou chcete synchronizovat, v mém případě jde o knihu Ricka Riordana Znamení Athény. V Calibre na ni jednou kliknu levým tlačítkem myši, abych ji označila. Pak kliknu na

a nejdříve zvolím Link to Goodreads... aby to knihu našlo v databázi. Po chvilce vyskočí okno a tlačítkem OK potvrdím, že je to daná kniha. A pak znovu kliknu v liště na Goodreads šipku zvolím Add to shelf. Dám do vytvořené police Fantasy a potvrdím. A na internetu se mi pak kniha objeví v My Books, polička (shelf) Fantasy. Vše se synchronizuje a není potřeba nic ručně psaát.



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne