MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

25 září, 2012


Naprosto úžasná kniha provázející světem Harryho Pottera. V tomto případě jeho filmovými zpracováními. Některé informace, které jste věděli, některé budou pro vás novinkou. Rozhodně nechybí spousta krásných fotek z filmů, ale i z natáčení a zákulisí. Informace o postavách, hercích, místech, některých důležitých stvořeních a mnoho dalšího.

Knihu zpestřují i 'vsuvkové' doplňky. Například tetování znaku Smrtijedů, mapa Bradavic, některé zákazy profesorky Umbridge (která byly pověšeny na zdi u vstupu do Velké síně), učebnici lektvarů a mnoho dalšího.

Pro mě nejlepší kniha, kterou jsem si mohla pořídit. Je sice cenově poněkud dražší, ale rozhodně nelituji. Je to povinnost každého potterofila :-)



Informace o knize

Název knihy:
Originální název:
Série:
Pořadí v sérii:
Autor:
Překlad:
Žánr:
Rok vydání:
Počet stran:
Nakladatelství:
ISBN:
Filmová kouzla
-
-
-
Brian Sibley
Jana Hejná
Průvodce filmem
2010
120
Slovart
978-80-7391-407-3

Anotace Databazeknih.cz:
Reprezentativní obrazová publikace rozzáří úžasem všechny milovníky Harryho Pottera. Představuje nejzajímavější postupy tvorby ze všech filmových dílů o slavném čarodějnickém učni. Ukázky filmařských postupů, přiblížení až odhalení úžasných tajů, kouzel a triků, které ohromují diváky v kinech. Rozsáhlé fotografické dokumenty z příprav a natáčení jednotlivých filmů, zajímavé obrazové srovnání vývoje představitelů hlavních rolí od dětství až po aktuální současnost, osobní vyznání představitelů hlavních postav a tvůrců. Předvedení nejzajímavějších nápadů tvůrců od náčrtků po realizaci. Strhující proniknutí do tajů kouzel filmařského řemesla slavných režisérů, kteří byli také očarováni dílem J. K. Rowlingové.



Ukázka z knihy


náhled knihy na bux.cz

Informace o autorovi

foto: briansibleytheworks.blogspot.com
  
Databáze knih: Brian Sibley (narozený 14 července 1949) je anglický spisovatel. Je autorem více než 100 hodin rozhlasového dramatu, napsal a prezentoval stovky rozhlasových dokumentů.
V roce 2007 se oženil se svým partnerem kouzelníkem Davidem Weeksem, s kterým žil od roku 1989. Je členem společnosti Magic Circle, napsal pro ně knihu o historii magie a magického kruhu. V současnosti je členem Rady Magic Circle.
Je čestným členem Tolkienovy společnosti, bývalý tajemník společnosti Lewise Carrolla a zakládající předseda Beatrix Potter Society. Byl několik let člen řídícího výboru společnosti autorů a předseda Výboru pro vysílání.
Žije v Londýně.










Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne