MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

01 září, 2017

Měsíc s knihou - srpen

pátek, září 01, 2017 9 komentářů
Tento měsíc se nesl spíše v duchu levných knih, bazaru a recenzáků. Podařilo se mi shromáždit tuto hromádku. Víceméně se teď snažím omezit a soustředím se na dokoupení sérií, které ještě nejsou kompletní. Musím snížit počet nových knih, především těch, o kterých mnoho nevím, protože zásoby enormně rostou a já je všechny nestíhám číst (proto jsem provedla i obří čistku na DK). Nemůžu mít prostě všechno, takže je lepší soustředit se na jistoty, které už doma leží :-D


Jako první tu mám dva recenzáky. Po dlouhé době jsem chtěla zase zapracovat na spolupracích, aby si nemysleli, že jsem se na ně vykašlala. Jako první byla Žena obchodníka s kořením jako e-book, historický román z Londýna, tuším to bylo 18. století... Jako druhou knihu jsem dostala Cestovatelku, kterou práve čtu a na kterou jsem strašně dlouho musela čekat...


Z bazaru jsem ukořistila Klíč, poslední díl do série Strážci času. A Reset, který mám na seznamu už věky a bylo dost těžké to někde z druhé ruky sehnat...


S mamkou jsme navštívily Levnou knihu v Brně, já si pak dala ještě jednu cestu do naší pobočky. A jelikož si mamka sbalila Darrena Shana, nějaké upíry a tak, tak jsem neodolala a vzala si taky. Mám jich teda poměrně míň, protože jsem si vzala jen tuto sérii, kde mi chybí poslední díl. Ale knihy jsou dost hubené a stály pár korun... Pak se na mě usmálo štěstí i v podobě Královských intrik, které mám taktéž na seznamu nějaký ten týden či měsíc. Jakmile jsem zjistila, že je zase mají, hned jsem objednávala. No a nakonec jako bonus ještě Madam X. Ta mě navnadila obálkou a opět nějakým tím historickým tématem... :-)



A na úplný závěr ještě jedno překvapení v podobě recenzního výtisku od Baronetu :-)


Celkový počet nových knih: 9 papírových knih, 1 e-kniha

 

Přečtené knihy





Celkový počet přečtených stránek: 2172



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

9 komentářů:

  1. Také se snažím teď moc nenakupovat, potřebuji snížit počet neprectenych knih doma. A poté se chci zaměřit hlavně na doplňování sérií.
    Soutěž s Catrice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako nevěřím, že to vydržím na 100%. Když bude nějaká akce, velká sleva nebo něco co potřebuji v bazaru… Však to znáš ;-)

      Vymazat
  2. Tiež sa snažím nakupovať čo najmenej teraz, potom otvorím knižným bazár a predsavzatie je vťahu :D Každopádne krásne knihy, najmä Sarren Shan sa mi páči :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám. Chce to pevnou vůli, kterou v tomto ohledu absolutně nemám :-D

      Vymazat
  3. Pěkné číslo :-) já za srpen přečetla o jednu knihu více. Jinak taky teď neutrácím, i když mi tedy v srpnu přibylo celkem dost knih :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem na tom docela bídně, neboť jsem se půlku měsíce mořila s pratchettovinou Pod parou, do které jsme se nemohla začíst, takže jsme ji odložila a vyměnila za dvě jiné. Za to na nové kousky byl srpen bohatý, než jiné předešlé měsíce.

    Zajímá mě jaká bude kniha Ta druhá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky občas narazím na nějakou krizovku a už jsem si zvykla, že prostě odběhnu k něčemu jinému :-)

      Vymazat
  5. 9 nových knih je docela hromádka, ale zase si vezmi, že jsou z toho 2 recenzáky a další jsou z LK :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne