04 května, 2016

Záložky na veletrh

středa, května 04, 2016 14 komentářů
Dnes ráno jsem zrovna odcházela do práce, obutá, oblečená a zrovna někdo zvonil. Ani jsem to nečekala tak rychle, ale přišly záložky, které jsem si nechala spaceiálně pro Svět knihy vyrobit. Spousta lidí píše, že bude vyměňovat mezi sebou a pokud se mi podaří se s někým potkat a dát do řeči, budu taky připravená :-D





Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

14 komentářů:

  1. Jsou moc krásné, jen mě tak napadá, jestli je to tvoje vlastní tvorba, nebo jsi obrázky stáhla z internetu, je potřeba si dát pozor na autorská práva.
    Když jsem si dělala svoje záložky, tak jsem používala svoje fotky, právě proto, abych se bála, že by z toho mohl být problém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obrázky nejsou moje, jsou upravené, ale byly poskytnuty na určité stránce pro další úpravy a tvorbu...

      Vymazat
  2. Krasne. Nejsem fanda papirovych zalozek, ale chapu to nadseni :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc povedené :) Pořádně si to tam užij! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné. :) Snad tě tam potkám, abych mohla jednu také dostat... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zalozky jsou opravdu nadherne :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné záložky! Kde tě najdu? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ještě nevím, jestli si vezmu vizitku nebo budu inkognito :-D případně prozradím, co budu mít na sobě :-)

      Vymazat
  7. Nádherné :) Nechápu, jak je možné, že se ti je nepodařilo rozdat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vzhledem k tomu, že jsem narazila jen dva dva blogery, tak mi všechno zůstalo...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)